قهوه لاوازا چیست؟ معرفی انواع قهوه لاوازا

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

قهوه لاوازا چیست؟ معرفی انواع قهوه لاوازا

قهوه لاوازا چیست؟ معرفی انواع قهوه لاوازا

در ایران شاید نوشیدن چای بیشتر مورد پسند افراد باشد اما در تمامی جهان، قهوه حرف اول را می‌زند. به طوریکه در بسیاری از خانه‌ها قهوه یک جز ثابت بوده و منبع مهمی برای رفع خستگی، به دست آوردن انرژی، شادی و آرامش به حساب می‌آید. برای قهوه‌خورها، برند قهوه اهمیت بسیاری دارد. یکی از برندهای شناخته شده در دنیای قهوه، لاوازا lavazza بوده که یک نوع قهوه ایتالیایی است.

برند لاوازا یا لاواتزا .  یا lavazza.  یکی از معتبرترین و محبوب ترین برند های تولید محصولات قهوه می باشد که با سابقه و قدمت ۱۲۵ ساله ای که  در تولید محصولات قهوه.دارد یک برند مطمئن و با کیفیت می باشد برند لاوازا توسط لوئیجی لاوازا تاسیس شد و یک برند ایتالیایی می باشد که برای تولید محصولات قهوه خود از ترکیب انواع قهوه استفاده می کنند تا یک طعم ایده آل را برای مشتریان خود بسازند برند لاوزا دارای تنوع زیادی در محصولات خود می باشد

 

قهوه لاوازا چیست؟

لاوازا یک برند معروف قهوه است که به کشور ایتالیا تعلق دارد. این برند قهوه به اندازه‌ای محبوب است که می‌توان گفت حدود هشتاد درصد از مردم ایتالیا، روز خود را با یک فنجان قهوه لاوازا آغاز می‌کنند.‌این برند به دلیل کیفیت مرغوب، عطر و طعم دلچسب و برخورداری از استانداردهای بهداشتی در سراسر جهان شهرت یافته و کارخانه‌های آن سالانه حدود هشتاد و پنج هزار تن قهوه را تولید و به مشتریان ارائه می‌دهند.

 

معرفی محصولات قهوه لاواز

 

کوالیتا ارو (Qualità Oro)

 

انتخاب قهوه خوب، مهمترین عامل در تجربه هیجان انگیز نوشیدن یک فنجان اسپرسو ملایم، شیرین و خوش عطر می باشد، کوالیتا اورو می تواند همان انتخاب درست باشد. لاوازا قهوه کوالیتا اورو را در بسته بندی متفاوت برای دوستداران اسپرسو آماده کرده است! البته مدل قوطی این نوع برای درست کردن موکاتولید شده است.

در کل، در تمام مدل کپسولی قهوه های لاوازا ، هر کپسول حاوی مقدار 7/5 گرم پودر قهوه است که مقدار ایده آل برای دم کردن یک اسپرسو خوشمزه می باشد. البته شدت قهوه در این مدل کپسولی قوی تر و 8 مدیوم می باشد و عطر و بوی آن شبیه ترکیبی از پوست پرتقال و شکلات است.

 

کوالیتا ارو (Qualità Oro)

 

پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا 250 گرمی

11

 

پودر قهوه کوالیتا اورو لاوازا 250 گرمی

 

 

کوالیتا روسا

عطر و بو و طعم فوق‌العاده قهوه کوالیتا روسا از ترکیب قهوه عربیکا برزیل و روبوستا آفریقایی حاصل شده است. نوشیدن قهوه کوالیتا روسا برند لاوازا یکی از تفریحات همیشگی و آرامش‌بخش خانواده‌های ایتالیایی بوده و هست.

 

کوالیتا روسا

 

پودر قهوه کوالیتا روسا لاوازا 250 گرمی

 

11

 

پودر قهوه کوالیتا روسا لاوازا 250 گرمی

 

 

کافه اسپرسو (Caffè Espresso)

عطر و طعم ملایم کافه اسپرسو و همچنین رنگ دارک قهوه دم شده با دانه های آن، می تواند این مدل را به انتخابی برای مصرف روزانه و رفع خستگی هامون تبدیل کنه!

مشخصات:

ترکیب: 100 درصد عربیکا

عطر و بو: گل و میوه

شدت: 5 ملایم (دانه)

رست: مدیوم (متوسط)

محل کشت: آفریقا، آمریکای جنوبی و مرکزی

محل آماده سازی: ایتالیا

بسته بندی: پاکت های 500 و 250 گرمی دانه

 

 

کرما آگوستو فورته

نوع دیگری از انواع قهوه لاوازا که قصد داریم به شما معرفی کنیم، کرما ای گوستو فورته است. این پودر قهوه ترکیبی از عربیکای برزیلی شیرین و باکیفیت‌ترین ربوستای آمریکایی، آسیایی و آفریقایی است. این مدل لاوازا برای دم کردن قهوه موکامناسب است و بهترین روش دم کردن آن استفاده از موکاپات است که در خانه هر ایتالیایی می‌توان پیدا کرد. قهوه بدست آمده بسیار غلیظ و لذیذ خواهد بود و با استفاده از شکلات تلخ می‌توان لذت بیشتری از آن برد.

 

کرما آگوستو فورته

 

کوالیتا روسا ریسترتو

ریسترتو یکی از قهوه‌های کپسولی اسپرسو لاوازا است که انرژی کل روز شما را تامین کرده و لحظات خوب و پر از شادی را برای شما ایجاد می‌کند.

 

پرنتیسیمو اینتنسو

پرنتیسیمو اینتنسو از انواع قهوه‌ لاوازا فوری است که بسیار قوی بوده و با استفاده از شیر داغ تهیه می‌گردد. این قهوه از ترکیب دانه‌های عربیکای ایتالیایی رست شده و محلول تشکیل شده است.

 

تیرا برزیل – سرادو

این قهوه فوق‌العاده از خانواده لاوازا، با داشتن ترکیبی مرغوب از دانه‌های عربیکا و حاصل کشاورزی پایدار، در آب و هوای خشک فلات سرادو در برزیل رشد می‌کند و از ماه جولای تا سپتامبر برداشت می‌شود. این نوع قهوه لاوازا می‌تواند یک گزینه درجه یک برای تجربه طعم لذت‌بخش قهوه باشد.

 

اسپرسو باریستا گرن کرما

اسپرسو باریستا گرن گرما برای تجربه کردن طعم یک اسپرسو حرفه‌ای تولید شده و دقیقا به همان روشی که باریستاهایی اصیل ایتالیایی با دستگاه اسپرسو انجام می‌دهند به دست آمده است.

 

ریو کلاسیکو

یکی از قهوه‌های متعادل و غنی لاوازا که عطر شدیدی از میوه‌های خشک دارد، ریو کلاسیک و است. این قهوه طعم دانه‌های قهوه حاصل از آمریکای جنوبی و آفریقا غنی شده را می‌دهد. با درست کردن و نوشیدن این نوع قهوه از خلوت روزانه خود لذت بیشتری خواهید برد.

 

خواص قهوه لاوازا lavazza

 

مطمئناً خرید قهوه لاوازا و مصرف متعادل آن می‌تواند خواص زیادی را به دنبال داشته باشد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها عنوان می‌شود؛

 

کاهش ریسک ابتلا به سنگ کلیه

 

نوشیدن یک فنجان قهوه می‌تواند از میزان ابتلا به سنگ کلیه جلوگیری کند. با توجه به نتایج تحقیقات انجام شده در دانشگاه هاروارد، افرادی که کمتر از یک بار در هفته قهوه می‌نوشند، 26% بیشتر از افرادی که حداقل یک بار در هفته قهوه می‌نوشند، در معرض ابتلا به سنگ کلیه هستند. قهوه میزان تکرر ادرار را افزایش داده و کلسیم و سدیم اضافی موجود در کلیه‌ها را دفع می‌کند.

 

رهایی از چاقی با خرید قهوه لاوازا

کافئین موجود در قهوه از چاقی جلوگیری می‌کند. نتایج مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که کافئین سوخت و ساز قسمت‌های مختلف بدن را در حدود 3 تا 11 درصد افزایش خواهد داد. به طور کلی کافئین قهوه لاواتزا در افراد لاغر، 29 درصد و در افراد چاق، 10 درصد موجب افزایش سوخت و ساز می‌شود.

 

آسان‌تر شدن عملکرد ذهنی و مغزی

در زمان نوشیدن قهوه، کافئین وارد جریان خون شده و از این طریق به مغز می‌رسد. بعد از فعل و انفعالاتی که در مغز رخ می‌دهد، عملکردهایی مانند نگهداری خاطرات بهتر صورت می‌گیرند. بر اساس آزمایش‌های کنترل شده، مصرف قهوه مستقیماً بر روی زمان واکنش مغز، سطح انرژی، روحیه و دیگر عملکردهای شناختی تأثیر مثبتی دارد.

 

قهوه لاواتزا به عنوان منبعی از مواد مغذی

به طور کلی، قهوه سرشار انواع مواد مغذی است. تنها در یک فنجان قهوه، موادی نظیر ویتامین B2، منگنز، پتاسیم، منیزیم، اسید پانتوتنیک و غیره وجود دارد. هر یک از این مواد تأثیرات بسیار مثبتی در قسمت‌های مختلف بدن خواهد داشت.

 


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

کالری یک خرما چقدر است؟

کالری یک خرما چقدر است؟

12 تا از بهترین خواص توت خشک برای سلامتی بدن شما

12 تا از بهترین خواص توت خشک برای سلامتی بدن شما

آیا پسته چربی دارد؟ چربی موجود در پسته مضر است یا مفید؟

آیا پسته چربی دارد؟ چربی موجود در پسته مضر است یا مفید؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش