بهترین قهوه فوری در ایران

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

بهترین قهوه فوری در ایران

بهترین قهوه فوری در ایران

قهوه فوری یک نوشیدنی به دست آمده از دانه‌های قهوه به عمل آمده و فرآوری شده‌است. قهوه فوری را با روش‌های مختلفی تولید می‌کنند. در برخی مناطق ایران، قهوه فوری را با نام نسکافه می‌شناسند. از مزایای قهوه‌های فوری می‌توان به سرعت آماده‌سازی، وزن و حجم کم جهت حمل و نقل در مقایسه با دانه قهوه و عمر مفید طولانی اشاره کرد. در ادامه این مقاله از موراتوس می خواهیم بهترین قهوه فوری در ایران را معرفی کنیم.

 

بهترین قهوه فوری در ایران

بهترین قهوه فوری در ایران علی کافه

یکی از برندهای مشهور تولید کننده قهوه فوری، علی کافه است. محصولات متنوعی توسط این برند تولید و به بازار عرضه شده است که از آن میان می‌توان به علی کافه بلک، سیلور، گلد و … اشاره کرد. نکته جالب توجه در خصوص برند علی کافه این است که محصولات بدون قند و رژیمی نیز برای مصرف‌کنندگان خود تولید می‌کند.

برای خرید قهوه علی کافه اصل به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

خرید قهوه علی کافه اصل

 

بهترین قهوه فوری در ایران نسکافه

نسکافه، اولین قهوه‌فوری جهان است که در 180 کشور دنیا به‌فروش می‌رسد. این محصول با عطر و طعم بی‌نظیر خود جای خود را در دل مردم جهان به‌خوبی باز کرده است. در بیشترین نقاط جهان افراد انواع قهوه به خصوص قهوه فوری را با نام نسکافه می‌شناسند. و این برند سوئیسی را در جایگاه ممتاز تولید قهوه قرار داده است.

 

برای خرید قهوه فوری نسکافه بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 خرید قهوه فوری نسکافه

 

بهترین قهوه فوری در ایران قهوه استارباکس Starbucks

استارباکس یک شرکت آمریکایی و صاحب بزرگ‌ترین کافی‌ شاپ‌های زنجیره‌ای سراسر دنیا است که در حال حاضر بیست و چهار هزار شعبه در سراسر دنیا دارد. اولین شعبه استارباکس در سال ۱۹۷۱ توسط سه دوست در شهر سیاتل ایالت واشنگتن راه‌اندازی شد. شرکت استارباکس غالبا دانه‌های قهوه را از مزارع قهوه آمریکای لاتین می‌گیرد. این دانه‌ها کمی تفت داده شده‌ سپس آسیاب می‌شوند. طعم این قهوه فوری ملایم و خوش طعم با نرمی و لطافت مثال زدنی است. فروش قهوه این شرکت روزانه میلیون‌ها فنجان است که نشان می‌دهد چقدر در بین مردم دنیا محبوب است. این شرکت کوکی‌ها و محصولات متنوع زیادی دارد که مردم در کافی شاپ‌های استار‌باکس همراه قهوه خود می‌توانند از آنها استفاده بکنند.

 

برای خرید اینترنتی قهوه فوری استارباکس به فروشگاه موراتوس مراجعه نمایید.

 

خرید اینترنتی قهوه فوری استارباکس

 

بهترین قهوه فوری در ایران جاکوبز

یکی از محبوب ترین و با سابقه ترین برندهای قهوه فوری در دنیا قهوه جاکوبزاست که در سال 1895 توسط یوهان جاکوبز 26 ساله در برلین و با استفاده از فرآیندی به نام فرآیند جاکوبز تولید شد که در تولید قهوه فوری از روش خشک کردن قهوه استفاده می شود.

 

برای خرید قهوه جاکوبز بر روی لینک کلیک کنید تا به صفحه خرید منتقل شوید.

 

خرید قهوه جاکوبز

 

بهترین قهوه فوری در ایران دیویدوف

بنیانگذار شرکت دیویدوف، زینو دیویدوف روسی بود که شرکت خود را در سال 1936 در سوئیس تأسیس کرد. قهوه فوری دیویدوف Rich Aroma نام دارد و از این رو به دلیل اثر بالای آن که با کافئین و تلخی متعادل آن ترکیب شده و قهوه ای فوق العاده را به شما می دهد نام آن را به خود اختصاص داده است.

 

برای خرید قهوه فوری دیویدف به وبسایت فروشگاهی موراتوس مراجعه کنید.

 

 

بهترین مارک قهوه فوری با کافئین بالا

اول بیایید یک موضوع را روشن کنیم؛ در دنیا از نظر نژاد قهوه‌ها اغلب به چهارنوع عربیکا، روبوستا، لیبریکا و اکسلسا تقسیم می‌شوند اما دو نژاد عربیکا و روبوستا از انواع پرطرفدار و پرمصرف قهوه ها می باشند. پس می توان گفت شما هر قهوه‌ای خریداری کنید یا عربیکا است یا روبوستا و یا ترکیبی از این دو. حالا اگر شما قهوه با کافئین بالا را بخواهید باید قهوه روبوستا را انتخاب کنید و اگر قهوه با عطر و طعم بیشتر را بخواهید باید عربیکا را انتخاب کنید.

به همین سادگی!  قهوه‌های روبوستا در کشور‌های مختلفی مثل برزیل، ویتنام، اندونزی و... کشت می‌شوند که این قهوه‌ها از لحاظ خصوصیات کلی کمی باهم فرق می‌کنند؛ ولی می‌توان گفت قهوه جاوا و قهوه اندونزی پرکافئین‌ترین قهوه در بین آنها هستند. ب

زرگترین تولید کننده قهوه عربیکا در جهان با تولید 41/7 درصد، کشور برزیل است. تولید قهوه عربیکا را در کشور‌های دیگری مانند کلمبیا، اتیوپی، هندوراس و… نیز می‌توان مشاهده کرد.  شاید برایتان این سوال پیش بیاید که اگر قهوه با کافئین بالا بخواهیم اما بخواهیم عطر و طعم بالایی هم داشته باشد چه کنیم؟

در این صورت شما باید از ترکیب قهوه روبوستا و عربیکا استفاده کنید. برای مثال ۷۰ درصد روبوستا و ۳۰ درصد عربیکا که به این ترتیب شما یک قهوه پر کافئین در عین حال با عطر و طعم خوبی خواهید داشت. درست است که میزان کافئین کم‌تر از ۱۰۰ درصد روبوستا خواهد بود ولی در حالت کلی باز هم قهوه پر کافئین حساب می‌شود.

 

بهترین قهوه فوری در ایران


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آموزش مراحل و نحوه ی عرق گیری از گیاهان دارویی!

آموزش مراحل و نحوه ی عرق گیری از گیاهان دارویی!

موثرترین عرقیات گیاهی برای افزایش اشتها کدام اند؟

موثرترین عرقیات گیاهی برای افزایش اشتها کدام اند؟

راهنمای انتخاب پسته مرغوب

راهنمای انتخاب پسته مرغوب

معرفی آجیل های که سرشار از ویتامین B12 هستند!

معرفی آجیل های که سرشار از ویتامین B12 هستند!

پسته برای سرماخوردگی خوب است یا مضر؟

پسته برای سرماخوردگی خوب است یا مضر؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش