قهوه فوری گلد چیست؟

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

قهوه فوری گلد چیست؟

قهوه فوری گلد چیست؟

قهوه فوری یا قهوه آماده مصرف نوشیدنی بدست آمده از دانه های قهوه عمل آوری شده فرآوری شده است. قهوه فوری را به صورت تجاری با دو روش خشک کردن پا ششی و خشک کردن انجمادی تولید می کنند که می توان با برگرداندن رطوبت به آن آماده مصرف نمود. قهوه فوری به صورت مایع غلیظ نیز تولید می گردد قهوه محلول نام دارد.

از مزایای قهوه فوری می توان به وزن و حجم کم آن در مقایسه با دانه قهوه برای آماده سازی یک مقدار آشامیدنی ، سرعت آماده سازی آن و مدت استفاده از طولانی اشاره کرد. گرچه اگر قهوه فوری در مکانی خشک نگهداری می شود قابلیت فاسد و پوسیده شدن دارد. قهوه فوری در سال 1890 توسط دیدید دیدید استرنج در شهر ایندرکارگیل نیوزلند اختراع شد.

قهوه گلد در واقع افزوده جدیدی به دنیای قهوه است. قهوه طلا برای کسانی جایگزین مناسبی محسوب می شود که به دنبال افزایش کافئین قهوه هستند بدون اینکه مقدار تلخی قهوه مانند رست هاشی سنتی افزایش یابد. در بعضی مواقع، قهوه گلد را با رست بلوند اشتباه می گیرند، اما قهوه طلایی دسته بندی خاص خود را دارد.

در ادامه این مقاله از فروشگاه اینترنتی موراتوس همراه ما باشید .

 

قهوه گلد چیست؟

قهوه گلد قهوه طلایی، آیا مایع رنگ طلایی است؟ آیا از طلای مایع ساخته شده است؟ آیا در ترکیب واقعی قهوه گلد، طلا وجود دارد؟ وقتی نام قهوه گلد یا قهوه طلایی را می شنویم، سؤالات زیادی در سرمان می چرخد این طبیعی است و در حقیقت، قهوه طلا ربطی به فلز گرانبها طلا ندارد.

قهوه طلایی ساخته شده توسط Golden Ratio یک قهوه فوق العاده سبک است که در زمان دم کردن دقیقا شبیه چای به نظر می رسد بسته‌ای که قهوه گلد داخل آن می‌آید نیز مانند چای است، در کیسه‌های قهوه موجود است که می‌توانید به راحتی آن را در یک فنجان آب داغ بریزید.

قهوه طلایی Golden Ratio از دانه‌های مخصوص برزیل، اتیوپی و نیکاراگوئه تهیه می‌شود قهوه شناخته شده است که کمترین طعم اسیدی را در بین تمام رست های قهوه موجود در بازار دارد.

معمولا هر چه رست سبک تر باشد طعم قهوه اسیدی تر می شود و این به دلیل برشته شدن دانه های قهوه برای مدت زمان کوتاه تری است. با این حال، از آنجایی که برشته طلا برای مدت زمان بسیار طولانی روی حرارت کم بو داده می شود، دانه های قهوه به دست آمده نسبت به قهوه معمولی اسیدیته کمتری دارند.

 

 برای خرید قهوه جاکوبز گولد 190 گرمی کلیک کنید

 

قهوه گلد چیست؟

 

طرز تهیه قهوه گلد 

اگر زمان کافی را برای تهیه قهوه داشته باشید میتوانید طعم بینظیر آن را با ترکیبات مختلف امتحان کنید. اما در ادامه چند نوع را به شما پیشنهاد میدهیم:

اول از هر چیزی بهترین دما بر ای قهوه گلد دمایی بین ۹۰ تا ۹۵ درجه است. اگر از آب جوش یا دما بالاتر استفاده کنید باعث تلخی زیاد قهوه میشود

دالگونا : با اضافه کردن یک قاشق شکر و دو قاشق آب به یک قاشق قهوه فوری گلد و هم زدن آن تا زمانی که حالت خامه قنادی به خود بگیرد. میتوانید قهوه ای طلایی و زیبا بدست بی آوردید و پس از آن قهوه دالگونا را با شیر و پودر شکلات میل کنید.

دو قاشق چایخوری کافی میت داخل قهوه ریخته و هم بزنید و حتی میتوانید به جای کافی میت مقداری شیر داخل قهوه ریخته و میل نمایید. در صورتیکه می خواهید شیر بیشتری داخل قهوه بریزید آب جوش را در مرحله قبل کم بریزید.

درست کردن لاته با قهوه فوری گلد نیز بهترین گزینه برای شما نیز هست.

آیس کافی یا قهوه سرد با یخ هم یکی دیگر از نوشیدنی هایی است که میتوان با قهوه فوری گلد تهیه کرد.

و یا میلک شیک های مختلف که بهترین نتیجه را با قهوه فوری گلد به شما میدهد.

قهوه فوری گلد اکوادور به دلیل روش انجماد تولیدی منحصر به فرد خود یعنی یکی از چندین نوع فرایند تولید قهوه های فوری فریز دراید (freez dried) سریع تر در آب جوش یا شیر حل می شود. این یک نکته متمایز کننده و عالی برای انواع قهوه های فوری است. و به دلیل زمان رست طولانی این قهوه همانطور ک بالا رفتن زمان رست قهوه اسیدیته یا ترشی این قهوه را کاهش داده است.

 

طرز تهیه قهوه گلد

 

برای خرید انواع قهوه به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

همه چیز درباره خواص و فواید قهوه گلد

آیا قهوه طلا برتری نسبت به دیگر انواع قهوه دارد؟ قهوه طلا برای کسانی که قهوه می نوشند و با اثرات اسیدی موجود در قهوه دست و پنجه نرم کرده اند یا می خواهند طعمی نرم تر و بدون تلخی را تجربه کنند، گزینه مناسب تری است. برتری قهوه گلد زمانی مشخص می شود که شما به دنبال چیزی به غیر از لاته معمولی هستید یا اینکه ناراحتی معده شما را اذیت می کند ولی نمی خواهید قهوه را کنار بگذارید.

در ابتدا به بررسی این موضوع می پردازیم که قهوه گلد چیست؟ و شامل چه چیزی می شود؟ در واقع، قهوه طلا بین طیف قهوه سفید و قهوه برشته سبک قرار می گیرد. قهوه طلا یک قهوه بسیار سبک و حتی سبک تر از قهوه بلوند محسوب می شود. قهوه گلد تقریبا شبیه به چای با رنگ طلایی است.

این فنجان دمنوش طلایی، اسیدیته کم همراه با طعمی لذیذ را به شما نوید می دهد. نکته مهم در مورد قهوه طلا این است که با وجود سطح کافئین بالاتر، باعث اضطراب در افراد نمی شود. تلخی کم قهوه طلا، آن را به انتخابی متمایز برای دوستداران چای نیز بدل کرده است. نکات مهم و ارزشمندی در مورد قهوه گلد وجود دارد که آن را به گزینه ای بسیار دوست داشتنی بین دوستداران قهوه تبدیل کرده است.

 

برای خرید قهوه فوری نسکافه گلد 50 گرمی کلیک کنید

 

همه چیز درباره خواص و فواید قهوه گلد

 

خواص قهوه گلد چیست؟

قهوه گلد بسیاری از مزایای سلامتی قهوه مانند، کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود عملکرد کبد و افزایش طول عمر را حفظ می کند و یک سری مزایای قابل توجه نیز به آن ها اضافه می کند.

در حقیقت، فرایند برشته شدن سبک قهوه گلد آن را به گزینه ای حتی سالم تر از قهوه های سنتی تبدیل می کند. در اینجا برخی از مزایای سلامتی قهوه گلد را توضیح می دهیم:

  • قهوه گلد، اثر ملایمی بر دستگاه گوارشی بدن دارد. شکایت رایج مصرف کنندگان قهوه، درد روده و رفلاکس اسید معده است. سطح برشته شده قهوه طلا به این معنی است که شما یک دمنوش با اسید کم می نوشید که بدون ناراحتی معده، کافئین مورد نیاز را به شما می دهد.
  • قهوه گلد انرژی و تمرکز را افزایش می دهد. این قهوه نسبت به رست متوسط قهوه معمولی، کافئین بیشتری دارد که منجر به افزایش وضوح ذهنی می شود.
  • قهوه طلا برای کاهش وزن گزینه مناسبی است. قهوه سیاه معمولی متابولیسم بدن را افزایش می دهد، اما قند ها و خامه های اضافه شده به آن می تواند آن فنجان قهوه را به یک بمب کالری تبدیل کند. قهوه گلد به خودی خود لذیذ و روان است، بنابراین برای داشتن یک طعم عالی به هیچ افزودنی نیاز نخواهید داشت.

طبع قهوه گلد چیست؟

در مورد طبع قهوه جالب است بدانید پوست قهوه دارای طبعی گرم و خشک می باشد، در حالی که مغز آن مزاجی سرد و خشک دارد، اما این مورد برای قهوه های تازه هستند، نه قهوه آماده ای که ما مصرف می کنیم، زیرا زمانی که قهوه را برشته می کنیم طبع کلی آن نیز کمی تغییر می کند.

اسیدکلروژنیک ماده ای می باشد که در پوست قهوه وجود دارد و باعث می شود که پوست دارای طبعی گرم و خشک باشد، اما زمان رست این اسید به شدت کاهش پیدا می کند و کل قهوه طبعی سرد و خشک پیدا می کند ولی با این حال برای تمام افردی که مزاج گرم دارند بسیار عالی هستند و اما تکلیف افرادی که سرد مزاج هستند چه می شود؟ این افراد می توانند به نوشیدنی قهوه خود افزودنی هایی از جمله زعفران، آویشن، زنجبیل و انواع گیاهان گرم را اضافه نمایند.

عوارض قهوه گلد چیست؟

کافئین قهوه، که بخشی از آن توسط بدن شما تجزیه می شود و به ماده شیمیایی به نام پاراکسانتین تبدیل می شود ، گیرنده های عصبی را در بدن و مغز شما مسدود می کند به طور معمول، یک ماده شیمیایی نام  آدنوزین که در طول روز تولید می شود، به این گیرنده ها متصل می شود هنگامی که مقدار مشخصی آدنوزین به گیرنده‌ها متصل می‌شود، احساس خواب آلودگی می‌کنید.

وقتی گیرنده‌ها مسدود می‌شوند، آدنوزین نمی‌تواند روی آن بچسبد و شما احساس خستگی نخواهید کرد بدن شما در پاسخ اپی نفرین بیشتری تولید می کند که نام دیگری برای آدرنالین است. مسدود کردن گیرنده های آدنوزین به شما انرژی زیادی می دهد.

قهوه گلد یکی از محصولات قهوه‌ای محبوب است که معمولاً شامل قهوه، شکر، و شیر است. این نوشیدنی ممکن است برای برخی افراد مزایای زیادی داشته باشد، اما مصرف زیاد آن همراه با عوارض ممکن است. برخی از عوارض متداول قهوه گلد شامل موارد زیر می‌شود:

  1. افزایش وزن: مصرف مقدار زیادی از قهوه گلد که شامل شکر و شیر است، می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.
  2. افزایش قند خون: حضور شکر در قهوه گلد می‌تواند باعث افزایش سطح قند خون در برخی افراد شود، که ممکن است برای افراد دیابتی مشکل‌ساز باشد.
  1. افزایش فشار خون: مصرف قهوه گلد که حاوی کافئین است، ممکن است در برخی افراد باعث افزایش فشار خون شود.
  2. افزایش چربی خون: مصرف مقدار زیادی از شیر و شکر در قهوه گلد می‌تواند به افزایش سطح چربی خون منجر شود.
  3. افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی: عوارض مختلفی که قبلاً ذکر شد می‌تواند به افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی منجر شود.

 

تفاوت قهوه گلد با دیگر انواع قهوه

قهوه گلد، قهوه ای است که به آرامی برشته شده، طعمی بسیار لذیذ دارد و همچنان آن انرژی را که از فنجان قهوه صبحگاهی خود انتظار دارید، به شما می دهد. در واقع، تفاوت بین قهوه طلایی و قهوه معمولی در سطح برشته شدن قهوه است. کمتر برشته شدن قهوه طلا در نهایت منجر به قهوه ی کم اسید می شود که برای معده ملایم تر و برای احساس چشایی شما نرم تر است.

فرایند و تفاوت برشته کردن قهوه گلد به این صورت است که این قهوه در دمای پایین تر و در مدت زمان کوتاه تری نسبت به دیگر انواع رست قهوه برشته می شود. این مدل برشته شدن منجر به کاهش اسیدیته قهوه می شود و در عین حال، تمام فواید قهوه را حفظ می کند.

در زمینه تفاوت طعم، برخی معتقد اند که طعم قهوه طلا بیشتر شبیه به یک چای غلیظ است تا قهوه، این ویژگی در واقع، قهوه گلد را به یک جایگزین عالی قهوه برای کسانی تبدیل می کند که تلخی قهوه را دوست ندارند. احتمالا برای شما جالب است که بدانید قهوه طلا به عنوان لطیف ترین و صاف ترین قهوه شناخته می شود.

به این ترتیب که فرآیند برشته کردن سبک، قهوه گلد را به یک قهوه صاف تعریف می کند و منجر به یک فنجان قهوه خوشمزه بدون سوختگی یا تلخی قهوه با رست تیره می شود. به علاوه این موارد، اسیدیته پایین قهوه طلا باعث می شود که نهایت یک فنجان قهوه با طعمی ملایم داشته باشید.

 قهوه گلد شامل دو نوع طلای اصلی و ترکیبی است. نوع ترکیبی قهوه طلا در طعم های مختلفی مانند نارگیل، وانیلی و شکلاتی وجود دارد. قهوه گلد با کیفیت بالا دارای طعمی کاملا طبیعی است تا بتواند طعم ملایم رست را حفظ کند.

 


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

تشخیص اصل بودن عرقیات گیاهی هنگام خرید!

تشخیص اصل بودن عرقیات گیاهی هنگام خرید!

کدام عرقیات درمان قطعی چربی خون اند؟

کدام عرقیات درمان قطعی چربی خون اند؟

هر بیماری با کدام عرق گیاهی درمان میشود؟

هر بیماری با کدام عرق گیاهی درمان میشود؟

عرقیاتی که برای سلامت و زیبایی پوست مفید اند!

عرقیاتی که برای سلامت و زیبایی پوست مفید اند!

تفاوت پسته اکبری و احمدآقایی در چیست؟

تفاوت پسته اکبری و احمدآقایی در چیست؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش