بهترین دمنوش های افزایش اشتها کدام اند؟

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

بهترین دمنوش های افزایش اشتها کدام اند؟

 بهترین دمنوش های افزایش اشتها کدام اند؟

همان‌طور که افراد زیادی با وزن بالای خود مشکل دارند و به دنبال دمنوش برای لاغری هستند، اما افرادی هم هستند که از کمبود وزن و لاغری رنج می‌برند و مایلند از دمنوش های گیاهی برای افزایش وزن خود استفاده کنند. اگر شما هم جزء آن دسته کسانی هستید دچار کمبود وزن هستید و این موضوع شما را دچار مشکل کرده است، می‌توانید با مصرف گیاه دارویی برای آن چاره‌ای بیندیشید. در این مقاله از موراتوس به معرفی بهترین دمنوش های افزایش اشتها می پردازیم با ما همراه باشید.

 

بهترین دمنوش های افزایش اشتها

اگر دچار کمبود وزن هستید و می خواهید با دمنوش های گیاهی به افزایش وزن خود کمک کنید مطالعه این بخش از مقاله را از دست ندهید.

 

دمنوش بابونه

بابونه، نه تنها بهترین دمنوش چاق‌کننده است؛ بلکه به کنترل دیابت نیز کمک می‌کند. وقتی به طور روزانه بابونه می‌نوشیم، گلیسم بهبود پیدا کرده و سطح قند خون را متعادل می‌کند. در نتیجه، علائم دیابت اغلب بهبود می‌یابد. این دمنوش از طرفی سبب بالارفتن اشتهای فرد شده و به کسانی که می‌خواهند، اضافه وزن پیدا کنند کمک شایانی می‌کند.

شما می‌توانید گل‌های این گیاه رو پس خشک شدن تهیه کرده و مانند چای آن را دم کنید و یا در لیوان‌های دمنوش، مانند چای سبز بگذارید دم بکشد و بعد صاف کرده و نوش جان کنید. شما می‌توانید آن را با یک قاشق عسل شیرین کرده و سپس نوش جان کنید. همچنین بابونه سیستم ایمنی بدن را قوی و برای سرماخوردگی نیز مفید است.

 

برای خرید انواع چای و دمنوش به وبسایت موراتوس مراجعه نمایید.

 

دمنوش بابونه

 

دمنوش زنجبیل

چای زنجبیل نیز یک دمنوش چاق‌کننده، بسیار مفید برای بدن است. برای تهیه این چای خوشمزه شما به آب، زنجبیل و لیموترش و مقداری عسل نیاز دارید. شما می‌توانید از، زنجبیل خشک پودر شده یا تازه استفاده کنید. اگر از پودر زنجبیل خشک استفاده می‌کنید، نصف قاشق چایخوری برای تهیه یک فنجان چای زنجبیل کافی است.

یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده را با کمی بیشتر از یک فنجان آب شیرین ترکیب کنید. بگذارید بجوشد. بعد از اینکه جوش آمد، شعله را کم کنید و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بجوشد. چای زنجبیل را از صافی بگذرانید، و در فنجان بریزید. با لیموترش و عسل طعم آن را بی‌نظیر کنید. زنجبیل خاصیت ضد تهوع و استفراغ نیز دارد.

 

EM0053

11

 

دمنوش چن پی(پوست خشک شده مرکبات)

چن پی یا پوست خشک شده مرکباتی مثل پرتقال، نارنگی و نارنج است. که آن را خشک کرده و به صورت دمنوش دم کرده و میل می‌کنند. این دمنوش علاوه بر اینکه یک دمنوش گیاهی چاق کننده برای افرادی است که به دنبال افزایش اشتها و وزن خود هستند؛ می‌تواند به افرادی که دچار سوءهاضمه یا نفخ شکم نیز هستند کمک بسیار کند.

 

دمنوش شیرین بیان

یکی از مؤثرترین دمنوش گیاهی چاق‌کننده شیرین بیان است. از ریشه‌ی این گیاه پرخاصیت به‌عنوان شیرین‌کننده در آب‌نبات و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. علاوه‌بر استفاده از شیرین بیان در خوراکی‌ها، این گیاه به‌دلیل خواص درمانی گوناگون خود و افزایش طول عمر و سلامتی از زمان‌های بسیار قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. دمنوش این گیاه برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیز بسیار مفید است.

 

دمنوش جنسینگ

جنسینگ هندی نیز یکی از مؤثرترین دمنوش گیاهی چاق‌کننده است. این گیاه سرشار از مواد مغذی است و برای افرادی که دارای کمبود انرژی یا کمبود اشتها هستند، مفید است.

 

دمنوش جنسینگ

 

دمنوش خارمریم

یکی از دمنوش چاق‌کننده صورت، خارمریم است. بسیاری از افراد با مصرف دمنوش این گیاه مشکل بیاشت‌هایی خود را حل کرده‌اند. همچنین این دمنوش چاق‌کننده صورت نیز می‌باشد.

 

دمنوش گل سپاسی یا همان جنتیانا

برای افرادی که دارای لاغری مفرط هستند بسیار مؤثر است این گیاه سبب جذب مواد مغذی به بدن شده است. دمنوش این گیاه تلخ مزه است و هنگام خوردن می‌توانید آن را با عسل شیرین کنید. اگر بتوانید طعم آن را تحمل کنید این دمنوش چاق‌کننده صورت خوبی است.

یکی دیگر از دمنوش چاق‌کننده صورت ترکیب بهارنارنج و بادرنجبوبه با لیموترش را در آب جوش به مدت 5 دقیقه دم کرده و با یک قاشق عسل میل فرمایید. شیرین بیان و زنجبیل نیز جزءدمنوش چاق‌کننده صورت نیز می‌باشند.

 

سخن پایانی

بدر این مقاله به بهترین دمنوش های افزایش اشتها پرداختیم. این دمنوش ها در افزایش وزن شما موثر خواهند بود اما توصیه می کنیم پیش از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

تشخیص اصل بودن عرقیات گیاهی هنگام خرید!

تشخیص اصل بودن عرقیات گیاهی هنگام خرید!

کدام عرقیات درمان قطعی چربی خون اند؟

کدام عرقیات درمان قطعی چربی خون اند؟

هر بیماری با کدام عرق گیاهی درمان میشود؟

هر بیماری با کدام عرق گیاهی درمان میشود؟

عرقیاتی که برای سلامت و زیبایی پوست مفید اند!

عرقیاتی که برای سلامت و زیبایی پوست مفید اند!

تفاوت پسته اکبری و احمدآقایی در چیست؟

تفاوت پسته اکبری و احمدآقایی در چیست؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش