فروش قهوه فوری کلاسیک | قهوه فوری کلاسیک چیست؟

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

فروش قهوه فوری کلاسیک | قهوه فوری کلاسیک چیست؟

فروش قهوه فوری کلاسیک | قهوه فوری کلاسیک چیست؟

 

قهوه فوری کلاسیک چیست؟

 

قهوه فوری کلاسیک قهوه ای هست که پس از خشک شدن، پودر به آن افزوده می شود و سپس دوباره فرآیند بخار دادن روی آن اعمال می شود تا ذرات به یک دیگر بچسبند و در نتیجه گرانول تشکیل شود.

این محصول به صورت خشک شده منجمد با استفاده از روشی نوآورانه برای خشک کردن قهوه تولید می شود. در واقع، خرید قهوه آنلاین غلیظ در دمای بسیار پایین منجمد می شود. آب در یک فرآیند کنترل شده استخراج می شود و کریستال های بزرگ و طلایی قهوه به دست می آید.

ولی در قهوه کلاسیک با استفاده از فرآیند بخار و گرم کردن گرانول های قهوه به وجود می آید که باعث می شود قهوه فوری شکنندتر شوند. به طوری که اگر آن ها را بین دو انگشت خود فشار دهید به راحتی له می شوند.

 

 شما عزیزان می توانید برای خرید قهوه فوری نسکافه کلاسیک200 گرمی بر روی تصویر کلیک نمایید تا به صفحه خرید در وبسایت موراتوس منتقل شوید و خرید خود را نهایی نمایید.

 

خرید قهوه فوری نسکافه کلاسیک200 گرمی

 شما عزیزان می توانید برای خرید بسته کپسول قهوه آلومینیومی لاوازا مدل خامه ای طعم کلاسیک 10 عددی بر روی تصویر کلیک نمایید تا به صفحه خرید در وبسایت موراتوس منتقل شوید و خرید خود را نهایی نمایید.

 

 

2-1

 

 شما عزیزان می توانید برای خرید کافی میکس 1*3 کلاسیک بن مانو بسته 24 عددی  بر روی تصویر کلیک نمایید تا به صفحه خرید در وبسایت موراتوس منتقل شوید و خرید خود را نهایی نمایید.

 

 

خرید کافی میکس 1*3 کلاسیک بن مانو بسته 24 عددی

 

 

 شما عزیزان می توانید برای خرید پودر قهوه کرما گوستو کلاسیک لاوازا 250 گرمی  بر روی تصویر کلیک نمایید تا به صفحه خرید در وبسایت موراتوس منتقل شوید و خرید خود را نهایی نمایید.

 

خرید پودر قهوه کرما گوستو کلاسیک لاوازا 250 گرمی

 

 

 شما عزیزان می توانید برای خرید پودر قهوه ایلی کلاسیکو دریپ کافی 250 گرمی  بر روی تصویر کلیک نمایید تا به صفحه خرید در وبسایت موراتوس منتقل شوید و خرید خود را نهایی نمایید.

 

 

خرید پودر قهوه ایلی کلاسیکو دریپ کافی 250 گرمی

 

 

فروش قهوه فوری کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟

قهوه فوری کلاسیک به دلیل ویژگی‌های خاص خود در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است که در ادامه این بخش به برخی از ویژگی‌های این محصول جذاب اشاره می‌کنیم.

 

 

۱. تنوع در مصرف قهوه فوری کلاسیک

قهوه فوری کلاسیک را می‌توانید برای انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل کاپوچینو، لاته و موکا استفاده کرد.

 

۲. قیمت مناسب در خرید قهوه فوری کلاسیک

قهوه فوری کلاسیک به طور کلی در مقایسه با قهوه‌های اسپرسو قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارند.

 

۳. سهولت در آماده‌سازی و تهیه قهوه فوری کلاسیک

فقط کافی است یک یا دو قاشق از قهوه فوری کلاسیک را در آب داغ حل کنید و بلافاصله بعد از هم زدن نوشیدنی خوش عطر و طعم آماده است.

 

۴. حمل آسان قهوه فوری کلاسیک در بسته بندی‌های مناسب

بسته‌های کوچک و سبک قهوه فوری کلاسیک به راحتی قابل حمل هستند که شما در هر مکانی مثل محیط کار، طبیعت، سفر و در خانه می‌توانید استفاده کنید.

 

 

 

خواص قهوه فوری کلاسیک برای بدن

خواص قهوه کلاسیک بسیار است؛ نه تنها یک نوشیدنی لذیذ است بلکه دارای خواص ویژه‌ای نیز می‌باشد. در زیر به برخی از خواص قهوه کلاسیک پرداخته خواهد شد:

انرژی و بیداری: قهوه کلاسیک دارای کافئین است که به عنوان یک محرک مغز و بدن عمل می‌کند. مصرف این نوشیدنی می‌تواند انرژی و بیداری را افزایش دهد و برای فعالیت‌های روزمره بسیار مفید باشد.

افزایش تمرکز: کافئین در قهوه  کلاسیک می‌تواند به افزایش تمرکز و توجه کمک کند. بسیاری از افراد از قهوه برای افزایش تمرکز در مطالعه یا کارهای دقیق استفاده می‌کنند.

منبع آنتی‌اکسیدان‌ها: قهوه کلاسیک دارای آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند اسید کلروژنیک است که می‌توانند در مقابله با آسیب‌های اکسایشی در بدن موثر باشند.

کاهش خطر بیماری‌ها: مصرف معتدل قهوه کلاسیک ممکن است باعث کاهش خطر بیماری‌هایی مانند دیابت نوع دو، بیماری‌های قلبی و عروقی، و حتی برخی از بیماری‌های مزمن شود.

افزایش عملکرد ورزشی: کافئین در این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش استقامت و عملکرد ورزشی شود. بسیاری از ورزشکاران قبل از تمرینات خود از قهوه برای افزایش انرژی استفاده می‌کنند.

 


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

کالری یک خرما چقدر است؟

کالری یک خرما چقدر است؟

12 تا از بهترین خواص توت خشک برای سلامتی بدن شما

12 تا از بهترین خواص توت خشک برای سلامتی بدن شما

آیا پسته چربی دارد؟ چربی موجود در پسته مضر است یا مفید؟

آیا پسته چربی دارد؟ چربی موجود در پسته مضر است یا مفید؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش