بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

قهوه پر کافئین یا کافئین بالا یکی از محبوب ترین نوع های قهوه می باشد که بسیاری از مردم به دنبال خرید آنلاین قهوه می باشند. اما شاید موضوعی که باعث شده خیلی از افراد برای دسترسی به این قهوه با مشکل مواجه شوند و اطلاعات کافی در این باره ندارند.

در این مقاله از موراتوس به معرفی بهترین قهوه فوری با کافئین بالا می پردازیم با ما همراه باشید.

 

قهوه کافئین بالا چیست؟

کافئین یکی از مواد تشکیل دهنده قهوست که نه تنها در قهوه بلکه در بسیاری از مواد غذایی دیگر مثل چای، شکلات، نوشابه و… نیز وجود دارد اما پس چرا وقتی نام کافئین برده می شود ما ناخودآگاه به یاد قهوه می افتیم؟

به طور کلی در بین مواد غذایی طبیعی؛ قهوه بیشترین میزان کافئین را در خود گنجانده است که میزان آن به اندازه مجاز و لازم برای بدن انسان می باشد و به همین خاطر است که میتوان بهترین و مهمترین منبع رسیدن کافئین به بدن ما را قهوه معرفی کرد.

کافئین ماده ای محرک است، به این معنی که فعالیت مغز و سیستم عصبی شما را افزایش می دهد و به طور کلی باعث افزایش انرژی و حال خوب در طول روز برای بدن انسان میشود و به همین خاطر است که دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد و خیلی از افراد به دنبال خرید قهوه های با کافئین بالا می روند.

بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

در این بخش از مقاله به بررسی بهترین قهوه فوری با کافئین بالا می‌پردازیم.

 

قهوه گلد

یکی از انواع قهوه فوری که علاقه مندان زیادی دارد، قهوه فوری گلد است. این قهوه از طعم تلخ خاص و منحصر به فردی برخوردار است که شما را به نوشیدن فنجان بعدی تشویق می‌کند. اگر به دنبال خرید قهوه فوری با کافئین بالا هستید، قهوه فوری گلد معمولاً حاوی مقداری کافئین بالا است. در هر بسته قهوه فوری گلد، حدوداً 60 میلی گرم کافئین وجود دارد.

این مقدار کافئین معادل تقریباً نصف مقدار کافئین موجود در فنجان قهوه ساده است. بنابراین، مصرف زیاد قهوه فوری گلد ممکن است باعث ایجاد اثرات جانبی ناخوشایندی مانند اضطراب، بی قراری، افزایش ضربان قلب و اختلالات خواب شود. بهتر است مصرف قهوه فوری گلد را به مقدار معقولی محدود کنید.

 

برای خرید قهوه فوری علی کافه گلد 100 گرمی به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

1Nescafe_Gold_Instant_Coffee_50g

 

قهوه موکا

قهوه فوری موکا استارباکس 10 عددی از نظر کافئین معمولاً دارای مقدار کافئین بیشتری نسبت به قهوه فوری کلاسیک است. مقدار کافئین موجود در قهوه موکا بستگی به نوع قهوه و روش تولید آن دارد، اما میانگین مقدار کافئین موجود در فنجان ۲۳۰ میلی‌لیتری قهوه موکا حدود ۶۰-۸۰ میلی‌گرم است.

بنابراین، قهوه موکا در مقایسه با برخی نوشیدنی‌های دیگر دارای مقدار کافئین بیشتری است. در نهایت اگر به دنبال خرید یک بهترین قهوه فوری با کافئین بالا هستید، قهوه فوری موکا می‌تواند یک گزینه مناسب و خوشمزه برای شما باشد.

 

قهوه موکا

 

قهوه اسپرسو فوری

پودر قهوه اسپرسو استارباکس200 گرمی ، یکی از محبوب‌ترین قهوه فوری‌های کافئین بالا در بازار است. اسپرسو فوری نوعی قهوه فوری است که طعم و عطر اسپرسو را به بهترین شکل به شما منتقل می‌کند. اسپرسو با استفاده از فشار بالا و آب گرم تهیه می‌شود، اما قهوه اسپرسو فوری این فرآیند را ساده‌تر می‌کند. قهوه فوری اسپرسو به صورت پودری در دسترس است و می‌توان با اضافه کردن مقداری آب جوش، آن را به سرعت آماده کرد.

این نوع قهوه عموماً برای تهیه قهوه در خانه، مکان‌های کار و سفر استفاده می‌شود. قهوه اسپرسو فوری همانند هر قهوه دیگری دارای کافئین است. میزان کافئین موجود در قهوه اسپرسو فوری بستگی به نوع و برند محصول دارد. اما به طور عمومی، مقدار کافئین در یک نوشیدنی اسپرسو حدود 63 میلی گرم در هر 28 گرم پودر قهوه فوری است. حال دریافتید که اگر به دنبال بهترین قهوه فوری با کافئین بالا هستید، قهوه فوری اسپرسو می‌تواند گزینه مناسب و یا حتی بهترین گزینه برای شما باشد.

 

قهوه اسپرسو فوری

 

استارباکس

از قهوه عربیکا محلول و ۱۰۰% میکرو آسیاب شده ساخته شده است. این نسخه قهوه فوری استارباکس است، اما این قهوه خشک یخ زده نیست، بلکه دانه های قهوه بسیار ریز آسیاب شده است.

 محتوای کافئین آن بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلی گرم در هر بسته است. شما می توانید از بین ۷ نوع مختلف شیرین نشده آن مانند Iced Via که دارای شکر است و ۲ وعده در هر کیسه برای مجموع ۲۶۰-۲۸۰ میلی گرم کافئین دارد، انتخاب کنید.

 

برای پودر قهوه ورونا استارباکس 200 گرمی به وبسایت موراتوس مراجعه نمایید.

 

سخن پایانی

اگر اهل خوردن قهوه هستید و دوست دارید کافئین بیشتری از این نوشیدنی پرطرفدار دریافت کنید در این مقاله چند نمونه از بهترین قهوه فوری با کافئین بالا را به شما معرفی کردیم که بتوانید بدون دردسر یکی از آن ها را انتخاب کنید.


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آشنایی با انواع پسته و خواص آنها

آشنایی با انواع پسته و خواص آنها

ادویه مرغ یکی از پرکاربردترین ادویه ها

ادویه مرغ یکی از پرکاربردترین ادویه ها

ادویه ایتالیایی چیست؟ این ادویه شامل چه ترکیباتی است؟

ادویه ایتالیایی چیست؟ این ادویه شامل چه ترکیباتی است؟

انواع ادویه ‌جات ; لیستی کامل از انواع ادویه که هر خانم خانه داری باید بداند!

انواع ادویه ‌جات ; لیستی کامل از انواع ادویه که هر خانم خانه داری باید بداند!

فلفل سیاه ادویه ای با خواص دارویی و ارزش غذایی بسیار بالا

فلفل سیاه ادویه ای با خواص دارویی و ارزش غذایی بسیار بالا

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش