بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : 8 آجیل مفید برای قوای جنسی

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : 8 آجیل مفید برای قوای جنسی

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : 8 آجیل مفید برای قوای جنسی

مشکلات جنسی یکی از معضل ترین مشلات روابط زناشویی می باشد. کسانی که از ضعف و اختلالات جنسی رنج می ‌برند به کمک خواص مغزهای آجیل برای تقویت قوای جنسی می توانند مشکلات خود را حل کنند. خرید آجیل و خوردن انواع آجیل بسیار مفید و پرخاصیتی هستند که مصرف آنها اثرات مثبت فراوانی برای بدن به دنبال دارد. تقویت قوای جنسی یکی از فوایدی است که با خوردن این خوراکی های خوشمزه شامل حال مصرف کنندگان می شود. جهت آشنایی با چند نمونه از بهترین مغزهای آجیل برای تقویت قوای جنسی کافیست با ادامه این مطلب از موراتوس همراه ما باشید.

 

چگونگی تاثیر آجیل برای افزایش میل جنسی آقایان

 

اولین نکته ای که باید به شما یادآور شویم این است که آلت تناسلی مردان بر مبنای فشار خون کار می کند. بنابراین اولین موضوع بررسی فشار خون فرد است. اطمینان حاصل کنید که مشکل فشارخون ندارید و سیستم گردش خون شما به درستی کار می کند.

 اطمینان حاصل کنید که قلب شما خوب کار می کند و هیچ مشکل قلبی ندارید و این موضوع را مد نظر داشته باشید که هر چیزی که برای قلب شما خوب باشد برای عملکرد جنسی شما نیز بسیار مفید و حائز اهمیت است. مثلا پسته در بهبود کلسترول خون تاثیر بسیار دارد و باعث تحریک جریان خون بهتر در بدن می شود. اگر دنبال آجیل برای افزایش میل جنسی هستید پسته یکی از گزینه های عالی است.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : بادام زمینی

 

بادام زمینی (Peanut)، به عنوان منبع غنی از ال آرژنین یکی از بهترین آجیل ها برای تقویت میل جنسی، به خصوص برای مردان است. همانطور که می‌دانید هر چقدر گردش خون در اعضای بدن، بهتر باشد، مطمئنا کیفیت ارگاسم نیز بیشتر خواهد بود. اسید آمینه ال آرژنین، با گشاد کردن عروق خونی و خون‌رسانی خوب به آلت تناسلی، به بهبود عملکرد جنسی در مردان کمک بسیار زیادی می‌کند. مطالعات اخیر نشان داده است که ال آرژنین به دلیل تأثیر بر عروق خونی، امکان دارد حتی در رفع اختلال نعوظ نیز به کار آید. بنابراین وجود این ماده در بادام زمینی جز خواص بادام زمینی و نعوظ می‌باشد.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : بادام زمینی

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : بادام درختی

 

عملکرد قوای جسمی و تقویت آن برای آقایان اهمیت فراوانی دارد که یکی از تاثیرگذارترین روش ها برای تقویت قوای جنسی، بهره گیری از مواد غذایی مناسب می باشد. بادام درختی طبع گرمی دارد و در طب سنتی از خواص آن برای مردان استفاده می شود. این مغز مفید، حاوی مقادیر مناسبی از روی، ویتامین E و سلنیم است که موجب تقویت قوای جنسی می شود؛ همچنین موجب افزایش کیفیت اسپرم شده و قدرت باروری مردان را افزایش می دهد.

روی، موجب افزایش تولید هورمون های جنسی در مردان یعنی تستوسترون می شود که با مصرف بادام درختی و دریافت این عنصر معدنی مهم قدرت باروری آن ها افزایش می یابد. منیزیم موجود در بادام سبب بهبود گردش جریان خون در بدن می شود و در رفع اختلالات نعوظ موثر است.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : بادام درختی

 

پسته بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی

 

بسیاری از متخصصین تغذیه بر این باورند که مغز پسته بیشتر از سایر مغزهای خوراکی در افزایش قوای جنسی تاثیرگذار است. مصرف پسته می تواند برای مردان بسیار مفید باشد. به کسانی که از اختلال نعوظ شکایت دارند توصیه می شود این مغز باارزش را در برنامه غذایی خود مصرف کنند. مصرف پسته منجر به بالا رفتن میزان تولید تستوسترون می شود. این اتفاق باعث می شود اختلال نعوظ در افراد مبتلا بهبود پیدا کند.

 

پسته بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : تخمه کدو

 

تخمه کدو مشهدی (Pumpkin Seeds)، تقویت کننده‌ی عالی میل جنسی در مردان و زنان است. تخمه کدو سرشار از زینک و تستسترون است. اگرچه زنان نسبت به مردان، تستوسترون کمتری دارند، اما همچنان این اسید آمینه نقش مهمی در افزایش میل جنسی ایفا می‌کند. تخم کدو همچنین، حاوی سطح بالایی از امگا 3 است که به عنوان پیش ساز پروستاگلاندین ها prostaglandins (شبیه هورمن) در سلامت جنسی عمل می‌کند.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : تخمه کدو

 

 بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : گردو

 

مصرف گردو به افزایش میل جنسی در افراد کمک می‌ کند. به این منظور می ‌توان یک مشت گردو را در برنامه غذایی روزانه استفاده کرد. خرید گردو پوست کاغذیو خوردن آن باعث ارتقای کیفیت اسپرم در مردان و بالا رفتن میل جنسی آنها می شود.

 

 بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : گردو

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : فندق

فندق (Hazelnuts)، منبع خوبی از اسیدهای چرب سالم، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری در بدن است. ولی از همه مهم‌تر وجود روی، آهن و پتاسیم است. روی در تولید هورمون‌های جنسی، آهن وظیفه‌ی خون‌سازی و پتاسیم تحریک سیستم عصبی و عملکرد ماهیچه‌های را به عهده دارد. حالا خودتان تصور کنید که فندق چقدر در داشتن یک رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش، مؤثر است.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : فندق

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : تخمه آفتاب گردان

 

تخمه‌های آفتابگردان، به عنوان یک منبع بارز از ترکیبات مغذی واقعی برای تقویت و بهبود عملکرد سیستم تناسلی و اسپرم شناخته می‌شوند. این آفتابگردان‌های کوچک از پروتئین‌ها، اسیدهای چرب مفید و ویتامین‌های حیاتی پر غنا هستند که نه تنها بر سلامت اسپرم‌ها تأثیر مثبت می‌گذارند بلکه به بهبود عملکرد سیستم تناسلی نیز کمک می‌کنند. با حاوی بالاترین منابع از اسیدهای چرب نیمه‌هیدروژنه، به ویژه اسید لینولئیک که به عنوان یک اسید چرب اساسی در تولید هورمون‌ها و تنظیم عملکرد بدن دخیل است، تخمه‌های آفتابگردان می‌توانند به بهبود ساختار سلولی اسپرم و افزایش حرکت آنها کمک نمایند.

همچنین، این آفتابگردان‌های خوراکی غنی از ویتامین‌های E و B می‌باشند که در بهبود کیفیت اسپرم‌ها و تقویت عملکرد سلول‌های تولیدکننده اسپرم بسیار ارزشمندند. با در نظر گرفتن این توضیحات، مصرف منظم تخمه‌های آفتابگردان به عنوان یک جزء ارزشمند از رژیم غذایی می‌تواند به تقویت و بهبود عملکرد سیستم تناسلی و افزایش سلامت اسپرم‌ها و در نتیجه، به افزایش احتمال باروری کمک نماید.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : تخمه آفتاب گردان

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : بادام هندی

 

بادام هندی (Cashew)، سرشار از زینک (روی) است که برای افزایش تعداد اسپرم سالم  و افزایش شانس باروری آن‌ها ضروری است. همچنین، مصرف منظم بادام هندی ممکن است به کنترل وزن و دیابت کمک کند. طبق مطالعات انجام شده، کمبود زینک در بدن حتی در یک پروسه‌ی کوتاه مدت، بر سطح هورمون تستوسترون تأثیر منفی زیادی می‌گذارد و حجم اسپرم را به حد مشهودی کم می‌کند.

 

بهترین آجیل برای تقویت میل جنسی : بادام هندی

 

تاثیر مصرف آجیل بر اسپرم

تأثیر آجیل در افزایش تعداد اسپرم باور نکردنی است. سلنیوم موجود در آجیل و مغزها علاوه بر افزایش تعداد اسپرم های سالم و فعال در بدن، حرکت و فعالیت اسپرم را نیز بهبود می­بخشد. سلنیوم همچنين سبب افزایش سطح هورمون تستسترون و قدرت باروری مي شود . البته همانطور که گفتیم مصرف اجیل به طور مستمر و روزانه بسیار پیشنهاد شده و حداقل باید روزی 7 عدد مغز را مصرف کرد و این مصرف روتین روزانه کیفیت اسپرم را افزایش ميدهد.

 

 تاثیرآجیل بر عملکرد جنسی آقایان

خوردن پسته و اقسام آجیل می تواند عملکرد نعوظ را هم  بهبود بخشد. چرا که اقسام مختلف آجیل دارای چند آنتی اکسیدان و آرژنین و … هستند که یک ترکیب قدرتمند است که سبب افزایش گشاد شدن عروق مي شود .مصرف آجیل عملکرد ارگاسمی و تمایل جنسی را به طور چشمگیری افزایش می دهد. محققان گفته اند که این اثرات ممکن است به دلیل توانایی مغزهایی همچون پسته باشد که در بهبود کلسترول خون و تحریک جریان خون بسیار موثر و مفید هستند.

از طرفی از دوره‌ی باستان این اعتقاد وجود داشته که بادام میل جنسی را افزایش می‌دهد. در سال ۲۰۰۷ نیز، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه‌های کامل تقویت و بهبود می یابد. در تمام دوران ها اجیل برای افزایش میل جنسی و درمان مشکلات جنسی بسیار محبوب و موثر بوده و هست.

 


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

طرز تهیه آیس کافی خوش طعم در منزل

طرز تهیه آیس کافی خوش طعم در منزل

فواید و خواص بینظیر پسته برای یبوست

فواید و خواص بینظیر پسته برای یبوست

طرز تهیه شیر قهوه کافی شاپی در خانه!

طرز تهیه شیر قهوه کافی شاپی در خانه!

5 نکته مهم برای خرید زعفران که باید بدانید!

5 نکته مهم برای خرید زعفران که باید بدانید!

طرز تهیه انواع قهوه با دستگاه اسپرسو

طرز تهیه انواع قهوه با دستگاه اسپرسو

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش