پرفروش ترین محصولات خشکبار کدام اند؟ پر مصرف ترین خشکبار در ایران

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

پرفروش ترین محصولات خشکبار کدام اند؟ پر مصرف ترین خشکبار در ایران

پرفروش ترین محصولات خشکبار کدام اند؟ پر مصرف ترین خشکبار در ایران

موضوعی که امروز قصد داریم در موراتوس به آن بپردازیم پر فروش ترین محصولات خشکبار کدام است ؟ و پر مصرف ترین خشکبار در ایران بپردازیم . پس اگر مایلید اطلاعاتی در این باره کسب کنید با ما در موراتوس همراه باشید .

 

انواع خشکبار تولیدی در ایران

شرایط اقلیمی ایران به صورتی است كه محصولات كشاورزی متنوع با كیفیت بالا تولید می شود . برخی از اقلام شاخص عبارتنداز : خرما ، كشمش ، انجیر ، پسته ، گردو ، بادام و فندق به صورت خشكبار مصرف گسترده ای در بازار داخل و خارج ، ایجاد كرده است . صنعت خشكبار ایران به دلیل دارا بودن اقلامی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم جایگاه بالایی در سطح جهانی از آن خود کرده است . محصولاتی همچون :

  • پسته ( جایگاه 2 تولید جهان )
  • خرما ( جایگاه 2 تولید جهان )
  • بادام ( جایگاه 4 تولید جهان )
  • گردو ( جایگاه 3 تولید جهان )
  • كشمش ( جایگاه 4 تولید جهان )
  • فندق ( جایگاه 5 تولید جهان )
  • انواع برگه ها
  • انواع آلوها
  • انجیر خشک
  • توت خشک
  • میوه خشک
  • عناب

 

پرفروش ترین محصولات خشکبار کدام اند؟

 

  1. پسته

پسته بدون شک محبوب ‌ترین خشکبار ایران و یکی از پرفروش‌ ترین محصولات خشکبار است که نسبتا قیمت بالایی هم دارد . پسته به شکل خام ، شور با پوست ، مغز پسته و غیره به بازار عرضه می‎شود . پسته در نواحی مختلفی از کشور کشت می ‎شود که با نام‌ های اکبری ، قوچی ، فندوقی ، احمدآقایی ، اوحدی ، خنجری ، بادامی و .... شناخته می‌شوند . می توان از فواید پسته به خون رسانی و بهبود عملکرد بدن در تولید گلبول قرمز اشاره کرد .

 

برای خرید پسته ارزان می توانید به وبسایت موراتوس مراجعه کنید

 

pesk

 

  1. بادام

بادام ایران که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شهرت جهانی دارد و سالیان زیادی است که به کشورهای مختلف دنیا صادر می ‎شود . بادام در میان مردم ایران هم بسیار محبوب است و جزء ثابت آجیل مصرفی مردم می ‌باشد . بهترین بادام‌ های ایران در شهرکرد کشت می ‎شوند که حجم بیشتر تولیدات آن به قصد صادرات انجام می‎شود . این بادام به صورت با پوست ، خام و شور عرضه می ‎شود که نوع شور آن خوش طعم ‌تر و از محبوبیت بالایی برخوردار است .

 

برای اطلاع از قیمت مغز بادام درختی ایرانی به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

بادام

 

  1. گردو

گردو به عنوان طلای سبز شناخته می ‎شود و یکی دیگر از پر مصرف ترین خشکبار در ایران است . مواد مغذی و مقوی موجود در گردو ، آن را بسیار محبوب و پرکاربرد ساخته است . گردو در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . گردو ایران در مناطق مختلفی چون آذربایجان غربی و شرقی ، ارومیه ، دماوند ، سمنان و ... تولید می‎ شود و از حجم صادرات خوبی نیز برخوردار است .

 

برای اطلاع از قیمت مغز گردوی درجه یک می توانید به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

قیمت مغز گردوی درجه یک

 

  1. فندق

از پرفروش ترین و پر مصرف ترین خشکبار در ایران می توان به فندق اشاره کرد . فندق در حجم بالایی در صنایع مواد غذایی ، محصولات آرایشی و بهداشتی و تولید رنگ نقاشی مورد استفاده قرار می ‌گیرد . داشتن مواد مغذی و مقوی و خوش طعم بودن آن دلیل کاربرد فراوان است . در استان گیلان ، با کیفیت ‌ترین فندق ایران تولید می ‌شود که حجم زیادی از تولیدات صادر می‎ شود .

 

برای اطلاع از قیمت فندق ۱۴۰۲ می توانید به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

قیمت فندق ۱۴۰۲

 

  1. خرما

خرما یکی از بهترین خشکبارهاست که به علت داشتن قند طبیعی و سالم می ‌توان بدون محدودیت از آن استفاده کرد . بهترین خرماهای ایران در بم و شیراز تولید می ‎شوند . خرمای ایران هم همچون سایر خشکبار در لیست صادرات کشور قرار دارد و به کشور های زیادی صادر می ‎شود .

 

برای اطلاع از قیمت خرما ۱۴۰۲ می توانید به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

40

 

 

پرفروش‌ترین میوه‌های خشک

میوه خشک از پر فروش ‌ترین محصولات خشکبار است . در واقع میوه خشک تنقلاتی است که می‌ توان در هر زمان و مکان ، میوه‌ ی دلخواهتان را مصرف کنید . در ادامه با پر فروش‌ ترین میوه‌ های خشک آشنا می شویم :

 

کشمش با خشک کردن میوه انگور به دست می ‌آید . کشمش سبز پر فروش ‌ترین و پر خاصیت‌ ترین نوع کشمش است . معمولا کشمش سبز با نخود مصرف می ‎شود و از سنتی ‌ترین ترکیب‌ های ایران است . مواد غنی موجود در کشمش برای درمان کم خونی و پوکی استخوان مؤثر است .

 

  • انجیر خشک

فصل برداشت انجیر بسیار کوتاه است ، در نتیجه نوع خشک آن کاربرد زیادی دارد و از پر فروش ‌ترین محصولات خشکبار نیز می‌باشد . کلسیم و سایر مواد معدنی و ویتامین‌ های موجود در انجیر برای سلامت بدن به ویژه استخوان بسیار موثر است . مصرف قیمت انجیر خشک ۱۴۰۲ می ‌تواند بخشی از نیاز بدن به آن‌ها را تامین کند .

 

  • انبه خشک

انبه یکی از میوه‌ های محبوب است . فصل برداشت انبه نیز مانند انجیر کوتاه است به همین علت انبه خشک 100 گرمی یکی از خشکبار های محبوب و از پر فروش ‌ترین محصولات خشکبار است . همچنین حجم وسیعی از بازار انبه ایران به وسیله واردات تامین می‎ شود .

 

41

 

  • زردآلو خشک

زردآلو از میوه‌های تابستانی بسیار خوشمزه و پر طرفدار است . مصرف زردآلو بخشی از نیاز بدن به آهن ، کلسیم ، سدیم ، انواع ویتامین ب و .... را تامین کند . با خشک کردن زردآلو می ‌توان این میوه را تمام طول سال مصرف کرد و از فواید آن   شد . مصرف برگه زردآلو 150 گرمی برای کودکان نیز توصیه شده است که می ‌تواند به عملکرد یادگیری آن‌ها کمک کند .

 

  • موز خشک

موز به صورت خشک شده و چیپس شده هم می ‌تواند به اندازه موز تازه خوشمزه و مورد پسند باشد . موز نه تنها برای سلامت داخلی بدن که برای پوست و مو نیز خواص بسیار زیادی دارد . مصرف روزانه موز خشک 100 گرمی می ‌تواند بدن را از خاصیت‌ های آن از جمله پتاسیم ، ویتامین ث ، فیبر و .. بهره‌مند کند .

 

سخن پایانی

خشکبار شامل مغزها و میوه‌های خشک هستند که به علت خوش طعم بودن و فواید بیشماری که برای سلامت بدن دارند ، بسیار محبوب و پرمصرف می ‎باشند . خشکبار به راحتی در هر زمان و مکان قابل استفاده هستند و می ‌توانند انرژی از دست رفته بدن را تامین کنند .


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

کدام عرقیات گیاهی برای سلامت بدن مفیداند؟

کدام عرقیات گیاهی برای سلامت بدن مفیداند؟

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

خواص بادام هندی برای زنان ( 10 تا از خواص بینظیر بادام هندی برای بانوان)

خواص بادام هندی برای زنان ( 10 تا از خواص بینظیر بادام هندی برای بانوان)

کالری یک خرما چقدر است؟

کالری یک خرما چقدر است؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش