بهترین مارک قهوه فوری خارجی

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

بهترین مارک قهوه فوری خارجی

بهترین مارک قهوه فوری خارجی

بهترین مارک قهوه فوری خارجی ، سوالیست که ممکن است برای بسیاری از دوست داران قهوه به وجود بیاید. چرا که هرکسی دوس دارد در قبال پولی که پرداخت می کند ، بهترین و با کیفیت ترین جنس موجود در بازار را خرید کند . به همین دلیل امروز در موراتوس تصمیم گرفتیم تا بهترین و با کیفیت ترین نوع قهوه فوری را به شما مشتریان عزیز معرفی کنیم تا با خیالی راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید .

 

 

بهترین مارک قهوه فوری خارجی

بهترین مارک قهوه فوری خارجی در ایران برند های مختلف و زیادی دارد اما یکسری از برند ها هستند که پرطرفدار تر اند. در ادامه این مقاله از موراتوس همراه ما باشید تا بهترین برند ها را معرفی نماییم.

 

1. نسکافه Nescafe

قهوه فوری نسکافه یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین برند‌های قهوه فوری به مالکیت شرکت نستله است. این برند در سال 1930 در کشور سوئیس شروع به کار کرد و در دهه 1950 به عنوان یک برند قهوه عالی وارد بازار‌های جهانی شد. این برند سوئیسی امروز در بازار‌های ۱۸۰ کشور جهان حضور دارد و با تولید قهوه‌های با کیفیت و خوش ‌عطر و‌ طعم برای خود جایی در قلب دوستداران قهوه باز کرده است.

قهوه نسکافه به دلیل دارا بودن کافئین و دیگر مواد مغذی می‌تواند انتخاب خوبی برای شروع یک روز پر‌انرژی باشد. کافی میکس های نسکافه نیز دارای عطرو طعم مطلوبی هستند و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند، ترکیب قهوه، شیر، شکر و پودر کاکائو طعم فوق‌العاده‌ای به نوشیدنی های بر پایه قهوه از برند نسکافه می‌بخشد.

 

1Nescafe_Gold_Instant_Coffee_50g

 

2. قهوه استارباکس Starbucks

استارباکس یک شرکت آمریکایی و صاحب بزرگ‌ترین کافی‌ شاپ‌های زنجیره‌ای سراسر دنیا است که در حال حاضر بیست و چهار هزار شعبه در سراسر دنیا دارد. اولین شعبه استارباکس در سال ۱۹۷۱ توسط سه دوست در شهر سیاتل ایالت واشنگتن راه‌اندازی شد. شرکت استارباکس غالبا دانه‌های قهوه فوری استارباکس را از مزارع قهوه آمریکای لاتین می‌گیرد.

این دانه‌ها کمی تفت داده شده‌ سپس آسیاب می‌شوند. طعم این قهوه فوری ملایم و خوش طعم با نرمی و لطافت مثال زدنی است. خرید آنلاین قهوه این شرکت روزانه میلیون‌ها فنجان است که نشان می‌دهد چقدر در بین مردم دنیا محبوب است. این شرکت کوکی‌ها و محصولات متنوع زیادی دارد که مردم در کافی شاپ‌های استار‌باکس همراه قهوه خود می‌توانند از آنها استفاده بکنند.

 

2. قهوه استارباکس Starbucks

 

3. جاکوبز Jacobs Monarch

جاکوبز یک برند آلمانی است. یوهان جاکوبز، بنیان گذار آن در سال 1895 این شرکت را تاسیس کرد. جاکوبز کار خود را با افتتاح کافی شاپی در آلمان آغاز کرد و پس از سال‌ها به یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین تولید کنندگان و صادر‌کنندگان انواع محصولات قهوه تبدیل شد. نکته قابل توجه درباره محصولات جاکوبز سطح بالای آنتی اکسیدان‌ها در آن است. مصرف محصولات این قهوه باعث کاهش سطح کلسترول خون و کاهش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود. می‌توان گفت جاکوبز از هر نظر یک برند درجه یک است که امروزه یکی از پرفروش‌ترین نوشیدنی‌های حاوی کافئین در سراسر جهان است.

قهوه فوری جاکوبز مونارک عطر و طعمی ملایم و دلنشین دارد. به محض اضافه کردن آب داغ به این قهوه فوری عطر عالی و دلنشین این قهوه کل فضا را دربر می‌گیرد که احساس خوشایندی دارد. این قهوه از دانه‌های مرغوب آسیاب شده با بسته بندی عالی تولید می‌شود که می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای قهوه فوری باشد.

 

3. جاکوبز Jacobs Monarch

 

4. دیویدوف Davidoff

کمپانی دیویدوف در سال 1936 توسط زینو دیویدوف روسی که به سوئیس مهاجرت کرده بود تاسیس شد. این کمپانی سوئیسی در زمینه تولید تنباکو، عطر، ساعت، قهوه، عینک، خودنویس‌های لوکس و … آغاز به فعالیت کرد. امروزه نام تجاری دیویدوف در سراسر جهان به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین برند‌ها طنین انداز است. قهوه فوری دیویدوف از قهوه‌های بی‌نظیر در دنیای قهوه است که از کیفیت بالا و طعمی مناسب و عالی برخوردار است.

قهوه فوری دیویدوف نیز از باکیفیت‌ترین دانه‌های عربیکا و روبوستا به دست می‌آید که حاوی عطر و طعمی قوی و ماندگار است. این قهوه معمولا به دلیل داشتم عطرو آرومای قوی و میزان تاثیر گذاری بالای آن با ترکیب کافئین و تلخی مطلوب قهوه نتیجه ای فوق العاده از یک نوشیدنی را ارائه می کند.

برای تهیه این قهوه کافی است تنها یک تا دو قاشق از این پودر قهوه را با یک فنجان آب داغ 90 درجه ترکیب کرده، میل کنید. این برند قهوه فوری در بسته بندی‌ها و طعم‌های خاص و متنوع تولید می‌شود.

 

4. دیویدوف Davidoff

 

5. کارته نویر Carte Noire

کارته نویر برای اولین بار در سال 1978 با همین نام در کشور فرانسه به دنیا معرفی شد. این برند در همان سال به خاطر عطر و طعم بی‌نظیر و کیفیت بسیار بالا توانست بازار فرانسه را متحول کند. بعد‌ها کارته نویرتوسط شرکت لاوازا خریداری شد ولی با همان نام کارته نویر به فعالیت خود ادامه داد و در سال2020 رکورد فروش 2.2 میلیارد دلاری را برای شرکت لاوازا رقم زد.

این قهوه از با کیفیت‌ترین دانه‌های عربیکای کاملا ارگانیک تشکیل شده است که طعمی ملایم، کمی شیرین و شکلاتی دارد و برای افرادی که طعم قهوه خود را کمی شیرین دوست دارند یک انتخاب عالی است. مزه و کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده از خصوصیات بارز این قهوه فوری است که خاصیت چربی سوزی قوی هم دارد.

 

6. لور Lor

برند لور Lor در سال 1992 در کشور فرانسه تاسیس شد. همانطور که می‌دانیم کشور فرانسه همیشه از ارائه دهندگان بهترین قهوه در سراسر دنیا بوده است. پودر قهوه فوری لور از با کیفیت‌ترین دانه‌های قهوه تهیه شده است و بسته بندی منحصر به فرد آن باعث حفظ عطر و طعم قوی این قهوه می‌شود. قهوه فوری لور مدل اینتنس حاوی مقداری پودر کارامل نیز می‌باشد که طعم این محصول را دلچسب‌تر کرده است.

 

7. فولجرز Folgers

این برند از قدیمی‌های قهوه فوری در جهان است و به عنوان بزرگ‌ترین کمپانی تولید قهوه فوری در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. این شرکت از سال 1850 در سان فرانسیسکو فعالیت خود را شروع کرد. در آن سال‌ها قهوه رست شده بسیار لوکس بود و تنها در شهر‌های بزرگ و خاص وجود داشت. در سال‌های 1900 این شرکت کارخانه‌های رست و بسته بندی جدیدی در تگزاس و کانزاس سیتی راه اندازی کرد که در حال حاضر نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. این قهوه از دانه‌های با کیفیت عربیکا و روبوستا تهیه می‌شود و با رست کلاسیک دارای طعم اصیل قهوه است.

قهوه فوری فولجرز از جمله برند‌های مشهور قهوه فوری در جهان است که با روش فریز دراید freeze-dried تهیه می‌شود و در آب سرد نیز به راحتی حل می‌شود. فولجرز کافی در سال 2002 ایده جالبی را پیاده کرد، این شرکت از قوطی‌های بسته بندی که خاصیت حفظ رایحه داشتند استفاده کرد. این امر به حفظ رضایت مشتریان کمک شایانی کرد. محصولات معروف این برند در حال حاضر کپسول قهوه، قهوه‌های فوری در بسته بندی شیشه‌ای و ساشه‌ای و قهوه آسیاب شده است.

8. ماکسیم Maxim

قهوه فوری ماکسیم برند شماره یک قهوه فوری در کره جنوبی است. این قهوه دارای طعمی عمیق و خوش عطر است که دانه‌های آن با برترین تکنولوژی روز دنیا بو داده شده است. از پرطرفدارترین محصولات این برند کافی میکس موکا گلد میلد می باشد که این محصول را می‌توان به صورت سرد یا گرم سرو کرد. از مزایای آن می‌توان به دارا بودن خامه و شکر با اندازه مناسب در این قهوه اشاره کرد؛ به گونه ای که نیاز به یک قطره خامه یا شکر اضافه ندارد. اگر قهوه تلخ خود را بدون هیچ گونه افزودنی دوست دارید بدیهی است که این کافی میکس ماکسیم گزینه مناسبی برای شما نیست اما اگر طعم قهوه را شیرین، آجیلی همراه با عطر شکلات و کارامل دوست دارید این محصول انتخاب همیشه شما برای صبح‌هایتان خواهد بود. از محصولات مهم و معروف دیگر این برند می‌توان به موکا لاته، کاپوچینو و کارامل ماکیاتو اشاره کرد.

 

9. مانت هاگن Mount Hagen

این برند نیز یکی از بهترین برندهای قهوه فوری در جهان است. نکته قابل توجه درباره این برند این است که مانت هاگن اولین تولید کننده قهوه فوری در جهان است که دارای گواهی تجارت عادلانه و ارگانیک است؛ یعنی تضمین می‌کند همه افراد حاضر در زنجیره تولید این قهوه از کشاورز گرفته تا حمل کننده و... همگی حقوق عادلانه دریافت کرده و تحت بیمه درمان قرار می‌گیرند.

مانت هاگن از دانه‌های صد در صد عربیکا و روش تولید خشک کردن انجمادی برای تولید قهوه فوری استفاده می‌کند. طعم قهوه فوری مانت هاگن ملایم، آجیلی و میوه‌ای است. قهوه فوری بدون کافئین این برند نیز یکی از بهترین قهوه های دی کف در دنیا به شمار می رود.

 

معرفی بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

 

تا این قسمت از مقاله به بررسی چند مورد از بهترین برند‌های قهوه فوری در جهان پرداختیم. در کشورمان ایران نیز برندهایی از بهترین قهوه فوری با کافئین بالا توانسته اند جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کنند که اغلب همان برندهای مطرح و معروف جهانی هستند ولی برخی از آنها به علت تفاوت های ذائقه ای بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند که در ادامه به معرفی موردی آنها اکتفا کرده ایم.

سخن پایانی

نسکافه، علی کافه، استارباکس، جاکوبز، دیویدوف، کارته نویر، لور، فولجرز، ماکسیم و مانت هاگن به ترتیب از برترین برندهای قهوه فوری در جهان هستند که در این مقاله سعی کردیم شما را با آنها آشنا کنیم. همچنین نگاهی به محبوب‌ترین برند‌های قهوه فوری در ایران داشتیم. سپس با مقایسه انواع قهوه فوری سعی بر این داشتیم که راه را برای انتخاب راحت‌تر شما از بین ده‌ها برند‌ قهوه فوری هموار کنیم.


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

کالری یک خرما چقدر است؟

کالری یک خرما چقدر است؟

12 تا از بهترین خواص توت خشک برای سلامتی بدن شما

12 تا از بهترین خواص توت خشک برای سلامتی بدن شما

آیا پسته چربی دارد؟ چربی موجود در پسته مضر است یا مفید؟

آیا پسته چربی دارد؟ چربی موجود در پسته مضر است یا مفید؟

پسته خام چه خاصیتی دارد؟ 10 خاصیت شگفت انگیز پسته خام

پسته خام چه خاصیتی دارد؟ 10 خاصیت شگفت انگیز پسته خام

معرفی 8 تا از بهترین دمنوش ها برای سلامتی بدن که واجب اند!

معرفی 8 تا از بهترین دمنوش ها برای سلامتی بدن که واجب اند!

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش