خواص بادام درختی برای چاقی صورت | آیا بادام درختی باعث چاقی صورت می شود؟

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

خواص بادام درختی برای چاقی صورت | آیا بادام درختی باعث چاقی صورت می شود؟

خواص بادام درختی برای چاقی صورت | آیا بادام درختی باعث چاقی صورت می شود؟

بعضی از ما ممکن است دوست داشته باشیم صورتی شاداب تر داشته باشیم و به دلیل نگرانی از دست دادن شادابی صورتمان، از گرفتن انواع رژیم‌های لاغری خودداری کنیم.

حتی ممکن است در شرایطی که لازم است به دستور پزشک در طی چند ماه، مقداری کاهش وزن داشته باشیم. بخشی از این مساله به دلیل عدم آگاهی ما از وجود روش‌هایی است که می‌تواند به حفظ و یا بازگشت شادابی صورتمان کمک کنند.

طبق تجربه، روش‌های طبیعی مانند خوردن خوراکی‌های مفیدی مثل آجیل، میوه‌ها، سبزیجات، نوشیدن آب زیاد، طب سوزنی، انجام حرکات ورزشی خاص و استفاده از ماسک‌های مختلف، برای شاداب‌تر شدن و چاقی صورت بسیار موثر هستند.

روش های زیادی برای چاق شدن صورت وجود دارد. آجیل ها به دلیل داشتن چربی های غیر اشباع و انواع پروتئین ها و ویتامین ها و خواص بادام درختی برای چاقی صورت، یکی از بهترین گزینه ها برای پر شدن صورت می باشند.

در این مقاله از موراتوس قصد داریم در مورد خواص بادام درختی برای چاقی و بهترین زمان خوردن بادام درختی برای چاقی صورت صحبت کنیم.

 

مطالبی که قرار است بخوانید:

 

بادام درختی چیست؟

گونه ای از درختان بومی در ایران و کشور های اطراف است به طور گسترده تر در مناطق دیگر کشت می شود بادام درختی نوعی بذرخوراکی و پرکشت ترین محصول درخت است.

بادام درختی یکی از اولین میوه های اهلی شده درختان بادام است که از تلخی به شیرینی تبدیل شده است. این میوه دارای یک پوشش سخت و ضخیم است که لایه ی بیرونی آن را می پوشاند و و لایه ی درونی آن گوشتی مثل گیلاس و آلو است.

 

بادام درختی

 

آیا مصرف آجیل برای چاقی صورت مفید است؟

قطعاً راه و روش‌های زیادی برای چاقی صورت وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از انواع روش‌های طبیعی و شیمیایی صورت خود را چاق کنید. اما طبق توصیه متخصصان بهتر است از روش‌های طبیعی برای چاقی صورت کمک بگیرید تا تأثیر دائم و بی‌خطر داشته باشد. یکی از روش‌های چاقی طبیعی صورت این است که از آجیل چهارمغز برای چاقی صورت استفاده کنید چون علاوه بر فواید عالی برای چاقی صورت، خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامت بدن دارد.

علاوه بر خواص بادام درختی برای چاقی صورت می توان از خواص مصرف آجیل به تضمین سلامت قلب، کبد، کلیه، کاهش سطح کلسترول خون، کاهش ریسک ابتلا به دیابت، چاقی صورت و غیره اشاره کرد.

پس با مصرف روزانه آجیل می‌توان علاوه بر چاقی صورت، از سایر خواص فوق‌العاده آن نیز بهره‌مند شد.

آجیل‌ها سرشار از مقادیر زیادی فیبر، انواع ویتامین، مواد معدنی، پروتئین و چربی‌های ضروری برای بدن هستند که مواد موردنیاز بدن را تأمین می‌نمایند. به همین دلیل به‌مرورزمان موجب چاقی صورت و برجسته شدن گونه‌ها می‌شوند.

 

مغز بادام چگونه سبب چاقی صورت می شود؟

مغز بادام حاوی مقادیر زیادی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی می باشد که به شادابی و تامین رطوبت پوست کمک می کند. انرژی بادام درختی در هر ۱۰۰ گرم حدود ۵۷۶ کالری است . چربی های موجود در بادام سبب چاق تر شدن صورت شما خواهد شد. نکته ی خوب این است که چربی های تشکیل دهنده مغز مفید بادام، بیشتر از امگا ۳و چربی های غیر اشباع  تشکیل می شود و همین چربی ها سبب چاقی صورت می شوند.

یکی دیگر از خواص بادام درختی برای چاقی صورت، داشتن مقادیر بالای پروتئین است که سبب حجیم شدن عضلات صورت می شود. علاوه بر آن بادام حاوی ویتامین E می باشد. این ویتامین سبب خون رسانی به پوست و شاداب به نظر رسیدن صورت شما می شود.

 

مصرف و خواص بادام درختی برای چاقی صورت

همان طور که گفته شد بادام جز آجیل های چاق کننده صورت می باشد. بادام علاوه بر حجیم کردن عضلات و ماهیچه های صورت، باعث تامین مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن می شود. بادام سرشار از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبر و مواد دیگر می باشد. ویتامین ای موجود در ساختار انواع بادام ها به شاداب شدن پوست و تامین رطوبت پوست کمک می کند.

 

برای اطلاع از قیمت بادام درختی ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

 

2632

 

بادام انواع مختلفی دارد. از جمله می توان به بادام های هندی، بادام های زمینی و بادام های درختی اشاره کرد. از بین بادام های نامبرده، بادام هندی در چاق شدن صورت به بهترین نحو عمل می کند.

بادام هندی منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد. این بادام سرشار از سلنیوم و ویتامین E است و به رشد سلول های پوست و ترمیم آن ها کمک می کند، همچنین ماهیچه های صورت را تقویت و حجیم می کند. لازم به ذکر می باشد که مصرف بادام ها باعث بهبود گردش خون در صورت می شوند.

 

طریقه مصرف بادام درختی برای چاقی صورت

هر ۱۰۰ گرم بادام درختی، ۵۷۶ کالری دارد که می‌تواند موجب چاقی صورت شود. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، در طول روز و در وعده‌های مختلف ۵ تا ۱۲ عدد بادام درختی مصرف کنید. بادام درختی آسیاب شده نیز روش دیگری برای مصرف بادام درختی است تا صورت شما پر شود. این پودر را می‌توانید در میان وعده‌ها و دسرها استفاده کنید و مواد مغذی آن را دریافت کنید.

 

بهترین زمان خوردن بادام درختی برای چاقی 

تعیین زمان بهینه برای مصرف بادام برای چاقی می تواند به بالا بردن تاثیر این محصول کمک کند . در حالی که بادام را می توان در هر زمانی از روز مصرف کرد ، ترکیب آن به عنوان یک میان وعده در اواسط صبح یا بعد از ظهر ممکن است برای افرادی که اهداف آنها افزایش وزن است مفید باشد .
 

 بهترین روش خوردن بادام درختی

همانطور که اشاره کردیم بادام دارای مقادیر بالای مواد مغذی است که در کنار بهترین زمان خوردن بادام درختی ، باید درباره بهترین روش مصرف آن نیز بدانیم . طبق توصیه پزشکان ، برای مصرف این مغز مفید ، باید یک شب قبل از میل کردن آن را در آب بخیسانید و صبح به صورت ناشتا یا در کنار صبحانه مصرف کنید .

مصرف بادام درختی هنگام صبح ، نیازهای مختلف بدن را برآورده می سازد سبب ایجاد احساس سیری و افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود . این روش مصرف سبب می شود تا قند خون در طول روز تنظیم شود و کلسترول بد خون ، کاهش یابد و به مرور موجب لاغری و کاهش چربی های انباشته بدن خواهد شد .

 

سایر خواص بادام در زیبایی صورت

  • مصرف بادام به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان ، سبب جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک صورت می شود. برای زودتر به نتیجه رسیدن ، می توانید صورت خود را به طور منظم با روغن بادام ماساژ دهید .
  • ماساژ روغن بادام تلخ روی پوست به دلیل داشتن ویتامین A سبب محو شدن لکه های پوستی می شود .
  • پف و تیرگی های دور چشم ، شما را خسته نشان می دهد . برای از بین بردن آن ها اطراف چشم خود را با روغن بادام ماساژ دهید .
  • بادام درختی سرشار از پتاسیم و منیزیم است که سبب اکسیژن رسانی سریع تر و رساندن مواد مغذی به  صورت می شود.
  • به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B از ریزش مو جلوگیری می کند و سبب سلامت استحکام و براق شدن مو می شود .
  • پاک کننده های شیمیایی و صابون ها، سبب آسیب زدن به پوست صورت شما می شود . یک جایگزین خوب برای آن ها ، روغن بادام می باشد و می توانید با استفاده از آن آرایش صورتتان را پاک نمایید .
  • علاوه بر خواص بادام درختی برای چاقی صورت ، این مغز مفید از سلول های پوست در برابر اثرات اشعه ماورای بنفش و سایر آلودگی ها به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، جلوگیری می کند .
  • می توانید از روغن بادام تلخ برای رفع خارش های پوستی و التیام سوختگی ها استفاده کنید .
  • علاوه بر خواص بادام درختی برای چاقی صورت روغن بادام درختی ، سبب از بین بردن آکنه های پوستی و جوش های سرسیاه می ‌شود . این روغن به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی برای زخم ها استفاده می شود .
  • بادام درختی سرشار از منیزیم است و موجب تقویت و افزایش رشد موهای شما می شود .

 

کلام آخر

بادام جزو خوراکی های مفید و بسیار باارزش غذایی بالایی است که مصرف آن نه تنها سلامتی را به همراه دارد و موجب کاهش فشارخون و دیابت و .. می شود.موجب چاقی صورت و زیبایی پوست و مو شده و در نهایت افزایش سلامتی را به همراه دارد.

خواص بادام درختی برای چاقی صورت


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

کدام عرقیات گیاهی برای سلامت بدن مفیداند؟

کدام عرقیات گیاهی برای سلامت بدن مفیداند؟

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

خواص بادام هندی برای زنان ( 10 تا از خواص بینظیر بادام هندی برای بانوان)

خواص بادام هندی برای زنان ( 10 تا از خواص بینظیر بادام هندی برای بانوان)

کالری یک خرما چقدر است؟

کالری یک خرما چقدر است؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش