بهترین آجیل برای افزایش وزن

whatsapp
whatsapp

فروشــگاه اینترنتی موراتوس

بهترین آجیل برای افزایش وزن

بهترین آجیل برای افزایش وزن

آجیل ها معمولا پرکالری و بسیار پر انرژی هستند و خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارند. آجیل ها سرشار از مواد معدنی و عناصر و ویتامین ها هستند. این مواد دارای فیبر غذایی بالا بوده که برای سلامتی دستگاه گوارش لازم و ضروری هستند. در ادامه این مقاله از موراتوس همراه ما باشید تا بگوییم بهترین آجیل برای افزایش وزن کدام اند.

 

کدام آجیل‌ها به چاق شدن کمک می‌کنند؟

آجیل از آن خوراکی‌هایی است که خیرش به همه می‌رسد و ضررش نه! مگر اینکه به آجیل خاصی آلرژی داشته ‌باشید یا در مصرف‌ آن زیاده‌روی کنید. مصرف مداوم آجیل برای چاق‌شدن بالاخره نتایج خودش را در بلند مدت نشان می‌دهد. خوبی این روش این است که تا رسیدن به وزن ایده‌آل‌تان، هم مواد مفید فراوانی را به بدن‌تان رسانده‌اید و هم انرژی‌ روزانه‌تان را تامین کرده‌اید. بادام هندی، گردو، پسته، فندق و بادام زمینی از جمله آجیل‌هایی هستند که به افزایش وزن کمک می‌کنند. در ادامه با هر کدام از این آجیل‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

 

بهترین آجیل برای افزایش وزن

 

مصرف گردو باعث افزایش وزن می شود

گردو یکی از انواع آجیل های چاق کننده ای است که در بازار ایران شما می‌توانید آن را تهیه کنید. در گردو مقدار زیادی کالری و نیتریک اکسید وجود دارد. نیتریک اکسید گردو می‌تواند به بافت‌های ماهیچه‌ای ما کمک کند که رشد بهتر و سریع‌تری داشته باشند و اگر دچار آسیب شده باشند به تقویت و ترمیم آن‌ها کمک می‌کند.

 

برای اطلاع از قیمت گردو ۱۴۰۲ می توانید به وبسایت موراتوس مراجعه کنید و با کیفیت ترین مغز گردو را از سایت ما تهیه کنید.

 

مصرف گردو باعث افزایش وزن می شود

 

گردو، آجیل چاق کننده صورت و بدن

در گردو مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان وجود دارد و آنتی‌اکسیدان ها با موادی بنام رادیکال‌های آزاد در بدن ما مبارزه می‌کنند و اثرات آن‌ها را خنثی می‌کنند. اگر رادیکال‌های آزاد در بدن ما زیاد شوند می‌توانند ریسک ابتلاء به بیماری‌هایی مثل سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و غیره را بیشتر کنند. اگر شما می‌خواهید گردو را به‌عنوان آجیل چاق کننده صورت و بدن مصرف کنید، می‌توانید روزانه ۲۰ گرم آن را در وعده‌های غذایی یا برای میان وعده غذایی بخورید.

 

مصرف بادام هندی باعث افزایش وزن می شود

بادام هندی حدود ۱۴٪ از نیاز روزانه‌تان به فیبر را تامین می‌کند. این آجیل خوشمزه سرشار از ویتامین‌هایی مثل E، ‌‌B3 (نیاسین)، B1، B2 و B6 و مواد معدنی مختلفی مثل کلسیم، سدیم، منیزیم، پتاسیم، ‌آهن و روی (زینک) است. به علاوه چربی بالایی دارد و در نتیجه به افزایش وزن کمک می‌کند. (البته نگران نباشید. این چربی غیراشباع و سالم است.) اگر قصد افزایش وزن دارید، می‌توانید روزانه حدود ۳۰ تا ۴۰ عدد بادام هندی میل کنید. به طور مثال می‌توانید بعد از هر وعده غذایی ۱۰تا بادام هندی بخورید.

 

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع بادام هندی با کیفیت و تازه به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

مصرف بادام هندی باعث افزایش وزن می شود

 

مصرف بادام زمینی برای افزایش وزن

بادام زمینی نیز یکی از آجیل های مناسب برای افزایش وزن است زیرا منبع خوبی از کالری است. کالری بالای بادام زمینی به دلیل داشتن مقادیر زیادی پروتئین و اسیدهای چرب غیر اشباع مانند اسید لینولئیک است به طوری که در هر 100 گرم بادام زمینی حدود 590 کالری وجود دارد.

پوست نازک مغز بادام زمین دارای مقادیر زیادی آنتوسیانین است پس بهتر است مغز بادام زمینی را همراه با پوست آن مصرف کنید. بادام زمینی را هم می توان به صورت خام و هم برشته استفاده کرد. از خوردن بادام زمینی های بوداده شور خودداری کنید زیرا باعث افزایش میزان سدیم در بدن شما شود.

بادام زمینی در اشکال مختلف مانند کره بادام زمینی یا بادام زمینی خام و بوداده منبعی بالایی از پروتئین هستند. از کره بادام زمینی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده نیز می توان برای افزایش وزن استفاده کرد. کره بادام زمینی خوشمزه و مغذی و سرشار از پروتئین است و اگر آن را در وعده صبحانه مصرف کنید می تواند به مدت طولانی شما را سیر نگه دارد.

برای اطلاع از قیمت بادام زمینی ۱۴۰۲ می توانید به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

مصرف بادام زمینی برای افزایش وزن

 

فندق، یکی از ۴ مغزی که باعث چاقی می شود

فندق جزو آجیل های چاق کننده ای است که در آن چربی زیادی وجود دارد. شما با قرار دادن فندق در برنامه غذاهای چاق کننده تان می‌توانید و با مصرف روزانه آن کالری بیشتری را به بدنتان برسانید. اما در مورد سلامت فندق نگران نباشید. در فندق کلسترول اچ‌دی ال یا کلسترول مفید وجود دارد که شما می‌توانید با جایگزین کردن آن به‌جای غذاهایی که کلسترول مضر دارند، سلامت رگ‌های خونی و قلب خودتان را افزایش دهید.

 

برای اطلاع از قیمت فندق تازه ۱۴۰۲ و خرید فندق با کیفیت و تازه به وبسایت موراتوس مراجعه نمایید.

 

فندق، یکی از ۴ مغزی که باعث چاقی می شود

 

مصرف پسته و افزایش وزن

اگر همزمان از وزن پایین و کم‌خونی رنج می‌برید، از پسته یا همان طلای سبز غافل نشوید. پسته کلسیم، فیبر، ویتامین E، روی، فسفر، پتاسیم، مس و… زیادی دارد و به خاطر کالری بالایش حتما وزنتان را افزایش می‌دهد. مصرف روزانه ۲۰ تا ۲۵ عدد پسته به چاق‌شدن کمک می‌کند.

 

برای خرید پسته درجه 1 به وبسایت موراتوس مراجعه کنید.

 

مصرف پسته و افزایش وزن

 

انجیر مناسب برای افزایش وزن

یکی از میوه های خشک موثر در افزایش وزن انجیر خشک است. انجیر خشک منبع غنی از مواد معدنی مانند کلسیم ، پتاسیم ، آهن و مس ، کربوهیدرات ها و فیبر رژیمی است. میوه انجیر سرشار از فیبر است که با پاکسازی دستگاه گوارشی بدن جذب مواد غذایی را آسانتر می کند. با مصرف 100 گرم انجیر خشک حدود 200 کالری دریافت می کنید.

یکی از روش های مناسب افزایش وزن با استفاده از انجیر مصرف آن همراه با شیر و خرما است که می تواند مقادیر زیادی انرژی را به بدن شما برساند. برای اینکار 7 عدد انجیر خشک و 5 عدد خرما را همراه با نیم لیتر شیر درون میکسر یا غذا ساز ریخته و آن را کاملا مخلوط می کنیم می توانید این معجون را بعد از وعده صبحانه مصرف کنید.

 

شما می توانید برای خرید انجیر خشک تازه به فروشگاه اینترنتی موراتوس مراجعه کنید.

 

انجیر مناسب برای افزایش وزن

 

تخمه کدو مناسب برای افزایش وزن

دانه های ریز و خوراکی کدو تنبل، بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید، دارای مواد مغذی هستند. دانه های کدو تنبل با وجود بسیار ریز بودن، سرشار از مواد مغذی حیاتی هستند که بدن ما به آن نیاز دارد. در نتیجه، دانه کدو تنبل فواید سلامتی متعددی دارد که یکی از آنها کاهش وزن است. علاوه بر این، دانه های کدو تنبل باعث می شود که وعده های غذایی ما سالم باشد و در عین حال طعم منحصر به فرد خود را نیز دارد.

خواص تخمه کدو ، دانه کدو تنبل، استخوان های شما را قوی‌تر می کند، سطح قند خون را کاهش می‌دهد، قلب شما را سالم نگه می‌دارد، به رشد مو کمک می‌کند، ایمنی را بهبود می‌بخشد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد.

 

برای اطلاع از قیمت تخمه کدو درجه یک و خرید تخمه کدو به فروشگاه موراتوس سر بزنید

 

تخمه کدو مناسب برای افزایش وزن

 

بادام درختی یک آجیل چاق کننده

بادام یکی از انواع برای چاقی است که در هر ۱۰۰گرم آن ۵۷۰ کالری وجود دارد و برای همین، اگر شما به‌دنبال آجیل و خشکبار چاق کننده می‌گردید و می‌خواهید از بادام استفاده کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان میان وعده غذایی یا در کنار صبحانه از آن استفاده کنید. علاوه‌بر این‌که بادام کالری و انرژی زیادی را به بدنتان می‌رساند، شما با خوردن آن می‌توانید مواد معدنی، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب امگا ۳ را به بدن خود برسانید. همچنین، در بادام پروتئین زیادی وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود که بادام برای بدن‌سازی، تقویت ماهیچه‌ها و عضلات انتخاب خوبی باشد.

 

برای خرید و اطلاع از قیمت مغز بادام درختی ایرانی به وبسایت موراتوس مراجعه کنید

 

 بادام درختی یک آجیل چاق کننده

 

 


تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

آشنایی با 7 مورد از عرقیات پرمصرف دنیا

کدام عرقیات گیاهی برای سلامت بدن مفیداند؟

کدام عرقیات گیاهی برای سلامت بدن مفیداند؟

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

معرفی 7 عرق گیاهی منتخب برای کاهش وزن!

خواص بادام هندی برای زنان ( 10 تا از خواص بینظیر بادام هندی برای بانوان)

خواص بادام هندی برای زنان ( 10 تا از خواص بینظیر بادام هندی برای بانوان)

کالری یک خرما چقدر است؟

کالری یک خرما چقدر است؟

دسته بندی مطالب

خوار و بار

خوار و بار

هات چاکلت

هات چاکلت

خشکبار

خشکبار

آجیل

آجیل

زعفران

زعفران

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی

قهوه

قهوه

چای و دمنوش

چای و دمنوش